زشت ترین خودروی الکتریکی دنیا!

برند جیلی یکی از معتبرترین خودروسازان چینی بوده اما یکی از محصولات جدید آن همانند یک علامت سؤال بسیار بزرگ برای این شرکت است. البته با کمی اغماض می‌توان جلوپنجره کوچک آن را جذاب دانست. به نظر می‌رسد خودرو در حال خنده بوده و دندان طلای خود را نشان می‌دهد!

این خودرو جیلی K23 نام داشته اما نام کامل آن جیلی کندی GLEagle K23 می‌باشد. کندی سازنده خودروهای الکتریکی بوده اما تحت تملک شرکت جیلی ژجیانگ فعالیت می‌کند. موضوع پیچیده‌تر اینکه نام این برند GLEagle بوده و دقیقاً زیرمجموعه جیلی می‌باشد و از آن زمان تاکنون به کندی تبدیل شده است.

این شرکت تاکنون 5 خودروی الکتریکی کوچک ساخته که یکی بر پایه محصولات کنونی جیلی، دو نسخه بر پایه محصولات قدیمی جیلی و دو نمونه نیز بر پایه طراحی‌های خود شرکت ساخته شده‌اند که البته نباید انتظار زیادی هم از آن‌ها داشت.

K23 نیز کار خود شرکت بوده و خب نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. این خودرو ترکیبی از یک مینی ون و هاچبک می‌باشد و البته ظرفیت 4 نفره دارد. طول/عرض/ارتفاع این خودروی کوچک الکتریکی به ترتیب برابر با 3974/1636/1625 میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری K23 نیز 2650 میلی‌متر است. این خودرو وزن 1200 کیلوگرمی داشته و به غیر از این‌ها مشخصات فنی دیگری اعلام نشده است.

بازار خودروی چین پهناورترین بازار Store خودرویی دنیا بوده و پیش از این هم محصولات عجیب و غریب زیادی از چینی‌ها دیده‌ایم!

 

کدخبر: 384307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟