تولید مک لارن غوغا کرد

تولید خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت هرگز به آسانی تولید محصولات معمولی نیست. تقاضا برای این خودروها تولید را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به همین دلیل چارچوب زمانی ابتدایی کاملاً متفاوت جلوه می‌کند. به همین دلیل است که رسیدن به رکوردهای تولید همیشه اتفاقی مهم برای خودروسازان می‌باشد.

مک لارن نیز توانسته تنها 7 سال پس از شروع تولید خودرو به رکورد تولید 15 هزار دستگاه دست یابد. موضوع مهم‌تر اینکه بریتانیایی‌ها تنها 18 ماه پس از آنکه ده هزارمین خودروی خود را از خط تولید خارج کردند به این رکورد دست یافتند. بدین ترتیب میزان تولید جهانی مک لارن در هر ماه 278 دستگاه بوده که برای چنین برندی کاملاً بالا می‌باشد.

پانزده هزارمین خودروی تولیدی مک لارن یک 570S اسپایدر آبی‌رنگ است که از نسخه کانورتیبل می‌باشد. شاید این خودرو به خوبی 720S فوق‌العاده نباشد اما قطعاً از هر جنبه‌ای خون مک لارن در رگ‌های آن جاری است.

افزایش تولید محصولات مک لارن در سال 2016 و زمانی که تقاضای جهانی برای محصولاتش افزایش یافت کلید خورد و تولید این شرکت از 10 دستگاه در روز به 20 دستگاه رسید. 90 درصد این خودروها در ووکینگ تولید و به بیش از 30 بازار Store در سراسر جهان صادر می‌شود.

مایک فلوویت، مدیر اجرایی ارشد مک لارن می‌گوید:

رسیدن به رکورد تولید 15 هزار دستگاه یک اتفاق بسیار مهم برای مک لارن بوده و تنها 18 ماه پس از ثبت رکورد تولید 10 هزار خودرو به دست آمده است. این اتفاق نشان دهنده چگونگی افزایش تقاضا و تولید برای محصولات ماست. سری محصولات اسپورت ما باعث این رشد زیاد بوده و 570S اسپایدر هم‌اکنون محبوب‌ترین عضو این خانواده می‌باشد. این موضوع که ما در یک روز می‌توانیم 20 دستگاه خودرو تولید کنیم یک توانایی فوق‌العاده بوده و نشان دهنده تعهد تمامی نیروهای کاری ما می‌باشد.

این شرکت در سال 2017 دو خودروی جدید 570S اسپایدر و 720S را معرفی کرد. با این محصولات جدید، مک لارن تولید 3340 دستگاهی در سال پیش داشت که دو سوم آن‌ها به سری محصولات اسپورت و باقی مانده به محصولات سری سوپر تعلق داشت. با ورود سنا به خط تولید، انتظار می‌رود به زودی 500 دستگاه دیگر نیز توسط مک لارن تولید شود.

 

کدخبر: 384304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟