در پیست فرمول 1 موناکو چه خودروهایی حضور داشتند؟

موناکو، کشوری پر از کازینوهای لوکس، قایق‌های اشرافی و مکان برگزاری گرندپری موناکو…

این آخری قطعاً باعث جلب‌توجه طرفداران موتور اسپورت می‌شود زیرا گرندپری موناکو در تقویم فرمول 1 جایگاه ویژه‌ای دارد. خیابان‌های موناکو پذیرای صدای لذت‌بخش اگزوز و پیشرانه هستند.

هم‌اکنون می‌خواهیم بدانیم پیست فرمول 1 موناکو در یک روز عادی چگونه است؟ یکی از کاربران یوتیوب با نام WiZe1972 با آئودی S5 اسپورت بک در خیابان‌های این کشور تردد کرده و از آن فیلم‌برداری کرده است. واضح است که او از حضور در موناکو کاملاً هیجان‌زده است. خب چه کسی است که این‌گونه نباشد؟!

در پیست سرعت موناکو خودروهای فوق‌العاده زیادی حضور دارند. تقریباً در هر گوشه و کنار می‌توانید خودروهای اسطوره‌ای را ببینید. این همانند یک شوروم بزرگ بوده و حتی خودرویی که در جلوی آئودی دیده می‌شود پورشه 911 GT3 RS است. افراد زیادی هم اقدام به تصویربرداری از خودروهای خاص و گران‌قیمت می‌کنند و البته این رفتارها در موناکو کاملاً عادی است.

پیست فرمول 1 موناکو در یک روز عادی تفاوت خاصی با یک رویای فوق‌العاده نداشته به‌جز اینکه ترافیک این کشور کاملاً کند است. ما حدس می‌زنیم راننده آئودی S5 اسپورت‌بک سرعتی در حدود 20 کیلومتر در ساعت یا کمتر داشته که بسیار کندتر از سرعت‌های سرسام‌آور خودروهای فرمول 1 در این پیست می‌باشد.

خب اگر فکر می‌کنید که با حضور در موناکو می‌توانید با حداکثر سرعت بتازید بهتر است در تفکر خود تجدیدنظر بکنید! ترافیک روزهای عادی پیست موناکو همانند خیابان‌های شلوغ نیویورک است با این تفاوت که در هر نقطه‌ای از موناکو یک خودروی بسیار خاص و لوکسی را می‌بینید.

 

کدخبر: 382199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟