جدیدترین نسل نیسان ناوارا در نمایشگاه تجاری بیرمنگام

نیسان در نمایشگاه خودروهای تجاری بیرمنگام بریتانیا اقدام به معرفی ناوارا AT32 جدید کرده است. این خودرو که نسخه قدبلندتر از پیکاپ محبوب بوده با همکاری شرکت مشهور Arctic Trucks پای به عرصه وجود نهاده است.

همانند تمامی محصولات رد شده از زیر دست این موسسه، نیسان ناوارا AT32 جدید دارای سیستم تعلیق سفارشی است که باعث افزایش 20 میلی‌متری ارتفاع خودرو شده و همچنین باید به حفاظ زیر بدنه و لاستیک‌های آفرود 32 اینچی هم اشاره کنیم.

ترکیب ارتفاع بیشتر و لاستیک‌های بزرگ‌تر به ناوارا AT32 اجازه می‌دهد تا 40 میلی‌متر ارتفاع بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. این خودروساز ژاپنی همچنین اسنورکل و قفل دیفرانسیل جلو را به عنوان آپشن تدارک دیده تا افرادی که می‌خواهند خودرویی آماده به کار در بحث آفرود داشته باشند دست خالی از نمایندگی‌ها برنگردند.

افزایش ارتفاع سیستم تعلیق به این معنی است که نسخه جدید پیکاپ ناوارا هم‌اکنون حداکثر زاویه حمله 35 درجه‌ای و زاویه شکست 24 درجه‌ای دارد. همچنین پانل‌های حفاظتی زیر بدنه نیز از آسیب‌دیدگی پیشرانه، گیربکس، میل‌لنگ و باک سوخت جلوگیری می‌کنند.

واضح‌ترین تفاوت بصری این خودرو بچه گلگیرهای خاص و کلاسیک Arctic Trucks است. رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی نیز محصول این شرکت خوش‌نام هستند.

تواناترین نسخه تاریخ ناوارا از طریق شبکه‌های نمایندگی نیسان در بریتانیا عرضه می‌شود و از جمله تجهیزات AT32 می‌توان به دستیار شروع به حرکت در سربالایی، کنترل پایین آمدن از تپه، ترمز اضطراری هوشمند و دوربین دید محیطی اشاره کرد. این خودرو با گارانتی 5 ساله یا 160 هزار کیلومتری عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد Arctic Trucks تلاش دارد هر پیکاپ توانای عرضه شده در اروپا را دست‌خوش تغییر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟