لاکچری های آئودی الکتریکی می شوند

در گذشته‌ای نه چندان دور رویه الکتریکی سازی تنها از نقطه نظر راندمان توجیه‌پذیر بود و این کار باعث کاهش سوخت و آلایندگی کمتر می‌شد؛ اما تکنولوژی در حال تغییر بوده و خودروسازان توجه خود را به ارائه پرفورمنس بیشتر توسط محصولات الکتریکی معطوف کرده‌اند. اگرچه وزن این خودروها به خاطر سخت‌افزار بیشتر یک نگرانی مهم بوده اما مزیت‌هایی که قوای محرکه الکتریکی دارند باعث می‌شود مسئله وزن خنثی شود.

آئودی اسپورت جدیدترین شرکتی است که برنامه‌های خود برای محصولات الکتریکی شده را اعلام کرده و مدیر تولید این شرکت آقای آنتونی گاربیس گفته ما نباید برای دیدن این خودرو خیلی منتظر بمانیم. RS5 دارای یک پیشرانه احتراق داخلی و واحدی الکتریکی است.

گاربیس خاطر نشان کرد:

در آینده محصولات آئودی اسپورت را با تکنولوژی الکتریکی خواهید دید. به زودی این محصولات تولید خواهند شد. شما برخی مدل‌های جدید RS را با تکنولوژی الکتریکی شده و 48 ولتی خواهید دید.

گاربیس به جزئیات اولین محصول الکتریکی شده شرکت اشاره نکرد اما قول داد که یک شاسی‌بلند از این بخش تولید خواهد شد. به یاد داشته باشید که بخش اسپورت ارباب حلقه‌ها از کانسپت Q8 اسپورت در حدود یک سال پیش رونمایی کرد. این خودرو دارای پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو و یک کمپرسور الکتریکی بود. خروجی ترکیبی 476 اسب بخاری و گشتاور 700 نیوتون متری باعث شده این شاسی‌بلند شتاب 4.7 ثانیه‌ای و سقف سرعت 275 کیلومتر در ساعتی داشته باشد.

همچنین شایعات زیادی درباره تولید R8 با پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری خودروهای RS4 و RS5 وجود داشت اما این خودرو تولید نخواهد شد. گاربیس گفته R8 یک خودروی 10 سیلندر بوده و همیشه این‌گونه خواهد بود. تصویر جاسوسی جدیدی از نسخه فیس لیفت این خودرو منتشر شده و برخی افراد می‌گویند آئودی نسخه سفارشی GT را دوباره احیا خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟