شورولت تاهو میدنایت ادیشن خودرویی خشن‌تر و باابهت تر

هم‌اکنون قلم میدنایت ادیشن شورولت روی تاهوی بزرگ کشیده شده است. با آغاز فصل بهار، تاهو میدنایت ادیشن در نمایندگی‌ها و برای افرادی عرضه خواهد شد که می‌خواهند خودرویی خشن‌تر و باابهت تر داشته باشند.

تاهوی سفارشی سال پیش به عنوان آپشن جدید این شاسی‌بلند معرفی شده است. درحالی‌که نسخه استاندارد دارای سه ردیف صندلی است این نسخه سفارشی تنها دو ردیفه بوده و فضای بار آن برای افرادی که می‌خواهند اسباب و وسایل زیادی را حمل کنند کاملاً مناسب است.

تاهو میدنایت ادیشن بر پایه تریم LS ساخته شده و در آن شاهد رینگ‌های 18 اینچی مشکی به همراه لاستیک‌های آفرود گوودیر رانگلر، جلوپنجره تیره، نشان‌های مشکی شورولت و رکاب‌های جانبی هستیم. این اصلاحات را قبلاً در سایر محصولات میدنایت ادیشن شورولت نیز دیده بودیم. از جمله این خودروها می‌توانیم به کلرادو ZR2 و سابربن میدنایت ادیشن اشاره کنیم. برند خواهر شورولت یعنی جی ام سی نیز نسخه‌های مشکی مشابهی را برای کراس اوورهای آکادیا و تراین ارائه می‌کند.

خریداران می‌توانند تاهوی خود را به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک سفارش دهند. این خودرو دارای پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری با قدرت 355 اسب بخار بوده و نیروی خود را از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های استاندارد این شاسی‌بلند باابهت می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby با صفحه لمسی 8 اینچی، ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، وای فای هات اسپات 4G LTE، استارت ریموتی و دوربین عقب اشاره کرد. بهای این خودرو به همراه هزینه تحویل از 45995 دلار آغاز می‌شود.

شورولت با ارائه آپشن های بیشتر و نسخه‌ای همچون میدنایت ادیشن در حال ایجاد انتخاب‌های بیشتر برای خریداران شاسی بلندهای فول سایز خود است. هر دو خودروی تاهو و سابربن موفقیت بزرگ خود را ادامه می‌دهند به گونه‌ای که فروش هر دو خودرو تا به اینجا افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟