لذت رانندگی در هوای آزاد با این خودروی وصف نشدنی

اندکی پس از معرفی رسمی و جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو 2018، رندرهایی متفاوت از هایپرکار ریماک کانسپت تو در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

Aksyonov Nikita یکی از هنرمندان دنیای خودرو است که این خودرو را با سقفی تارگا مانند تصور کرده است.

برداشتن سقف کانسپت تو نیازمند مستحکم سازی شاسی است که این امر منجر به افزایش وزن شده و آن هم به نوبه خود پرفورمنس و محدوده حرکتی خودرو را تحت تأثیر قرار می‌دهد. البته این نسخه مجازی به‌صورت تارگا طراحی شده و از آنجایی که هایپرکارهای مدرن دارای شاسی بسیار مستحکمی هستند بنابراین نیازی به تقویت بخش‌های کلیدی شاسی احساس نشده است.

جدای از رندر مورد بحث، ریماک آماده آغاز تولید کانسپت تو می‌شود. مونتاژ این خودرو در همان کارخانه تولید کانسپت وان صورت خواهد گرفت و تنها 150 دستگاه از این هایپرکار تولید می‌شود.

مشخصات رسمی این خودرو نشان می‌دهند که با هیولایی 1888 اسب بخاری که گشتاور 2300 نیوتون متری دارد طرف هستیم. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت ریماک کانسپت تو به عدد باورنکردنی 1.85 ثانیه می‌رسد که با سوپربایک های توانای امروزی برابری می‌کند. سقف سرعت این خودرو نیز 412 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

ریماک کانسپت توی کاملاً جدید از مجموعه باتری بزرگ 120 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که بر پایه سیکل NEDC محدوده حرکتی 650 کیلومتری را فراهم می‌کند. کاربران در دنیای واقعی باید انتظار محدوده حرکتی حدود 500 کیلومتری را بسته به چگونگی استفاده از خودرو داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟