نسل چهارم سوبارو فارستر بازنشسته شد

پس از به‌روزرسانی ملایم برای مدل سال 2018 سرانجام سوبارو چهارمین نسل فارستر را بازنشسته کرده و محصول کاملاً جدیدی را تدارک دیده است.

این خودرو که در نمایشگاه نیویورک 2018 رونمایی خواهد شد بیست و هشتم مارس معرفی خواهد شد و در این مراسم معاون اجرایی برند آقای تاکشی تاچیموری به سخنرانی خواهد پرداخت.

بیانیه رسمی معرفی فارستر جدید در نیویورک تصویری تیزری است که البته طراحی زیادی از خودرو را نشان نمی‌دهد. با این وجود هنوز هم می‌توانیم طراحی C شکل چراغ‌های عقب را ببینیم که روی درب پشتی کشیده شده‌اند و نشان فارستر زیر آن قرار گرفته است.

هنوز چیز زیادی درباره نسل جدید این خودرو به بیرون درز نکرده اما باور بر این است معماری آن پلتفرم جهانی سوبارو خواهد بود که در جدیدترین نسل ایمپرزا نیز بکار رفته است؛ و درست همانند برادر کامپکت هاچبک و سدان، فارستر جدید احتمالاً دارای فاصله بین محوری بیشتری خواهد بود و همین امر به معنی کابین جادارتری است.

نیروبخش فارستر جدید چندین پیشرانه 4 سیلندر بوکسوری خواهد بود و احتمالاً به یک گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک خاص این برند متصل خواهند شد.

همچنین انتظار داریم طیف وسیعی از ویژگی‌های کمک‌راننده و برخی تجهیزات سفارشی نیز در نسل جدید فارستر دیده شوند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی اتوماتیک، آینه‌های جانبی گرم شونده، سیستم صوتی مرغوب، ورود و استارت بدون کلید، تریم چرم، سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby جدید و… اشاره کرد.

سوبارو فارستر 2019 اواخر سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد و انتظار می‌رود بهای پایه آن از بهای 22795 دلاری نسل فعلی گران‌تر باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟