راه حل مفید بی ام و به خریداران خودروهای دیزلی

ب‌ام‌و به منظور کاهش نگرانی‌ها درباره خودروهای دیزلی قدم جدیدی برداشته و راه‌حل مفیدی را به خریداران ارائه کرده است.

از آنجایی که خریداران هر روز بیشتر از دیروز از خودروهای دیزلی گریزان می‌شوند، ب‌ام‌و جدیدترین تلاش خود را بکار گرفته و به خریداران اجازه داده تا خودروی دیزلی لیزینگی خود را به کمپانی بازگردانند. این هفته برنامه بازگرداندن خودروی دیزلی BMW در آلمان کلید می‌خورد و به هر فردی که محصول جدید این کمپانی با پیشرانه دیزلی را سفارش داده اجازه می‌دهد در صورتی که در محدوده 100 کیلومتری منطقه ممنوعیت تردد این خودروها زندگی می‌کند خودروی خود را به کارخانه بازگرداند.

اخیراً دادگاهی در آلمان قانونی را تصویب کرده که در آن برخی شهرها با ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در برخی مناطق شلوغ مواجه خواهند شد. البته BMW انتظار اعمال معنی‌دار این قانون Law را دارد به گونه‌ای که خواهان عدم محدودیت خودروهای دیزلی مدرن است. با این وجود هنوز هم تردیدهایی درباره این قانون وجود داشته و همین امر باعث شده BMW تصمیم به عملی کردن برنامه خود بگیرد. ب‌ام‌و امیدوار است این کار به افزایش اعتماد مشتریان به کارخانه و ممکن بودن تغییر خودروهای خود منجر شود.

مدیر فروش و بازاریابی این برند آلمانی می‌گوید:

خودروهای دیزلی ما با آینده همخوانی دارند. پیشرانه دیزلی یکی از کم‌مصرف‌ترین نمونه‌های کنونی بوده و همچنین به لطف فرایند پالایش چندمرحله‌ای گازهای اگزوز بسیار پاک می‌باشد.

ب‌ام‌و همچنین اعلام کرده به مالکان خودروهای دیزلی قدیمی‌تر که تحت تأثیر محدودیت‌های جدید قرار بگیرند تخفیف زیست‌محیطی اعطا خواهد کرد. مالکان خودروهای یورو 4 و قدیمی‌تر در زمان خرید i3 و یا هر خودروی پلاگین هیبرید یا یورو 6 جدید با آلایندگی کمتر از 130 گرم در هر کیلومتر از 2450 دلار تخفیف برخوردار خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟