فروش بیوک انویژن جدید مدل 2019 از بهار آغاز می‌شود

پس از انتشار تصاویر غیررسمی، نهایتاً بیوک رسماً نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور کامپکت انویژن را با نمای جدیدی در ظاهر و تغییرات مکانیکی زیادی در باطن معرفی کرده است. بیوک می‌گوید بسیاری از این تغییرات در پاسخ به بازخورد خریداران در مورد این کراس‌اوور که برای اولین بار در سال 2016 به بازار Store آمد انجام گرفته است.

در بیرون، نمای جلویی انویژن 2019 با چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جدید نسبت به قبل تغییر کرده و ظاهر آن‌را به دیگر محصولات جدید بیوک نزدیک‌تر کرده است. همچنین چراغ‌های جلو نیز به‌صورت استاندارد از نوع HID هستند درحالی‌که در دو تیپ بالایی امکان سفارش چراغ‌های LED هم وجود دارد. از دیگر تغییرات ظاهری انویژن فیس‌لیفت نیز می‌توان به چراغ‌های عقب متفاوت و رینگ‌های 19 اینچی جدید اشاره کرد.

در بخش فنی هم گشتاور پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوی انویژن از 352 نیوتن متر به 400 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است اما قدرت آن بدون تغییر باقیمانده و همچنان 252 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. از سوی دیگر، انتقال نیروی این موتور نیز حالا بجای گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک قبلی توسط یک نمونهٔ جدید 9 سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. به گفتهٔ بیوک، این تغییرات موجب بهبود نیم ثانیه‌ای شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت انویژن شده است. پیشرانهٔ پایهٔ این کراس‌اوور لوکس آمریکایی اما که از نوع 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با 197 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور است، بدون تغییر باقیمانده و انتقال نیروی آن نیز همچنان توسط همان گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک قبلی صورت می‌گیرد.

اما دیگر تغییرات فنی انویژن 2019 شامل طراحی دوبارهٔ بوستر ترمز، دوربین دید عقب با وضوح بیشتر، میکروفن جدید برای تماس بلوتوثی بهتر، گرم‌کن سریع‌تر صندلی‌ها و ارائهٔ شارژر بی‌سیم می‌شود. بعلاوه، در انویژن جدید دکمه‌ای برای غیرفعال کردن سیستم توقف/حرکت نیز تعبیه شده است. این در حالی است که در خودروهای جنرال موتورز امکان غیرفعال کردن این سیستم توسط راننده وجود نداشت. علاوه بر این، بیوک می‌گوید فرایند توقف و حرکت خودرو نیز نرم‌تر و روان‌تر صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، برای انویژن فیس‌لیفت تجهیزات جدیدی هم ارائه شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به یونیزر هوای کابین، آپشن تغییر کروز کنترل تطبیقی به کروز کنترل معمولی و سیستم هشدار تایر اشاره کرد که راننده را از پُر بودن باد لاستیک‌ها آگاه می‌کند.

فروش بیوک انویژن جدید مدل 2019 از بهار آغاز می‌شود. قیمت پایهٔ این کراس‌اوور لوکس از 33 هزار دلار آغاز شده و نهایتاً به 44,595 دلار برای تیپ پریمیوم می‌رسد. انویژن تاکنون در جذب خریداران بسیار موفق عمل کرده است به‌نحوی‌که به گفتهٔ بیوک، 60 درصد از خریداران انویژن، برای اولین بار است که از جنرال موتورز خودرویی خریداری کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟