رونمایی از شیک ترین خودروی فرانسوی در ژنو

معرفی اولین نسخه‌های سفارشی از محصولات جدید روشی فوق‌العاده برای ایجاد جذابیت بیشتر بوده و البته به افزایش فروش خودروی جدید خودروسازان نیز کمک می‌کند. پژو نیز این روش را برای جدیدترین سدان خود یعنی 508 بکار گرفته است.

این خودروساز فرانسوی امروز از سدان شیک خود در ژنو رونمایی کرده و در برخی بازارها نیز نسخه سفارشی فرست ادیشن آن را عرضه خواهد کرد.

پژو 508 فرست ادیشن بر پایه‌ تریم فول GT ساخته شده و دارای تریم بدنه مشکی و رینگ‌های 19 اینچی ویژه می‌باشد. در کابین می‌توان پوشش چرم مشکی، دوخت‌های مسی، تریم آلکانترا و عناصر چوبی زبرا را مشاهده کرد. یک صفحه‌نمایش 10 اینچی، نورپردازی LED، پوشش سقف مشکی، غربیلک فرمان چرمی و پدال‌های آلومینیومی تأکید دیگری بر خاص بودن این خودرو داشته‌اند. همچنین باید به تجهیزات استاندارد دیگر همچون سیستم دید شب مادون‌قرمز و سیستم صوتی ‌های فای نیز اشاره کنیم.

پژو تنها 508 دستگاه از این خودرو را با رنگ‌های آبی تیره یا قرمز تولید خواهد کرد و قلب Heart تپنده آن از نوع بنزینی 225 اسبی یا دیزلی 180 اسب بخاری استفاده خواهد کرد. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر دو پیشرانه متصل می‌شود.

508 جدای از نسخه سفارشی خود یک تحول عظیم را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است. این سدان پرچم‌دار دارای خط سقف خمیده و درب‌های بدون فریم با خط کمر بالایی است که ظاهری کوپه مانند را ایجاد می‌کند. تمامی این عناصر در قالب یک طراحی تیز و خیز دار جای گرفته‌اند تا نشان دهنده جهت‌گیری جدید بخش طراحی پژو باشند.

پیش‌فروش این خودرو در چندین کشور اروپایی از و با بهای پایه 48750 یورو آغاز شده است. مشخص نیست که آیا این خودرو در بازار Store موفق خواهد بود یا خیر اما خب محصول پژو استانداردهای جدیدی را نشان می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟