سورپرایز واقعی هایپرکار پاگانی برای دوستدارانش

پاگانی در حال توسعه دو هایپرکار جدید است و سورپرایز واقعی برای طرفداران اینکه یکی از آن‌ها هایپرکاری تمام الکتریکی بوده و تا سال 2025 عرضه خواهد شد. این را مدیر شرکت آقای هوراچیو پاگانی در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته است.

البته پیش از آنکه دنیا شاهد تولید هایپرکار تمام الکتریکی پاگانی باشد این خودروساز ایتالیایی یک هایپرکار سنتی با قوای محرکه احتراق داخلی برای جایگزینی هوایرا تولید خواهد کرد.

جانشین هوایرا از پیشرانه توئین توربوی کاملاً جدیدی بهره خواهد برد که هنوز هم توسط مرسدس-ای ام جی ساخته می‌شود. پاگانی می‌گوید این پیشرانه جدید حتی استانداردهای آلایندگی بسیار سخت‌گیرانه کالیفرنیا را نیز بدون نیاز به الکتریکی شدن پاس خواهد کرد. موضوع مهم‌تر اینکه مؤسس کمپانی تأیید کرده جانشین هوایرا دارای گیربکس دستی خواهد بود.

تصمیم پاگانی مبنی بر ارائه جانشین هوایرا با گیربکس دستی عموماً به خاطر تقاضای بالای مشتریان این شرکت بوده و پاگانی پورشه 911 R را یک نمونه از تقاضای بالای بازار Store برای گیربکس‌های دستی مثال می‌زند.

اما هوراچیو پاگانی درباره هایپرکار تمام الکتریکی نیز گفته که قبلاً بیش از 20 مهندس روی این پروژه کار کرده ولی او به جزئیات بیشتر اشاره‌ای نداشته است. پاگانی معتقد است پیشرانه‌های احتراق داخلی حجیم و جذاب تا سال 2025 ارزش خواهند داشت.

زمانی که از او درباره تکنولوژی‌های رانندگی خودکار پرسیده شده هوراچیو پاگانی گفته که محصولات شرکت برای راندن خریداری می‌شوند بنابراین نیازی به استفاده از این تکنولوژی‌ها وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟