فصل آتش مرسدس و فراری آغاز شد

فصل 2018 مسابقات فرمول 1 به زودی آغاز خواهد شد و تیم‌های مرسدس-ای ام جی پتروناس و اسکودریا فراری نیز پیشرانه‌های خود برای این فصل را آتش کرده‌اند!

همانند تمامی فصل‌های گذشته‌ای که در عصر هیبریدی‌ها برگزار شده، خودروهای سال 2018 نیز دارای پیشرانه 6 سیلندر 1.6 لیتری توربو و دو سیستم ریکاوری انرژی جداگانه خواهند بود. البته یک تغییر کلیدی رخ داده برای این فصل موجود بودن تنها سه پیشرانه برای کل 21 مسابقه فصل بوده که یک نمونه کمتر از تعداد پیشرانه‌های سال قبل می‌باشد.

به همین خاطر در فصل 2018 شاهد تلاش‌های خودروسازان برای افزایش خروجی قوای محرکه نبوده‌ایم. همچنین آن‌ها باید تلاشی سخت به منظور مطمئن شدن از قابلیت اعتماد پیشرانه‌های خود در هر مسابقه داشته باشند.

از سال 2014 تاکنون مرسدس-ای ام جی بی‌وقفه تولید کننده قدرتمندترین و مطمئن‌ترین پیشرانه‌های این رشته ورزشی پرطرفدار بوده است. پیشرانه آن‌ها در فصل قبل حتی توانست به راندمان گرمایی بالاتر از 50 درصد برسد.

به همین منوال مهندسان مارانللو نیز به دنبال بهینه سازی پیشرانه‌های سال قبل و ادامه روند رو به رشد قبلی هستند. فراری همانند مرسدس به دنبال جابجا کردن مرزها توسط پیشرانه احتراق داخلی خود است.

هر دو تیم فراری و مرسدس خودروهای فرمول 1 سال 2018 خود را 22 فوریه و در مارانللو و سیلورستون معرفی خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟