بهترین پیکاپ هوندا ریجلاین شناخته شد

به منظور تعیین بهترین شاسی بلندها و پیکاپ تراک های سال 2018، برندگان سال 2017 به همراه خودروهایی که کاملاً جدید بوده یا به‌روزرسانی زیادی را تجربه کرده‌اند با یکدیگر مقایسه شده‌اند. خودروهای حاضر در این مسابقه باید قیمت پایه کمتر از 80 هزار دلار داشته و از 31 ژانویه سال 2018 برای فروش عرضه شده باشند. هر خودرو توسط تیم داوری کاملاً حرفه‌ای بررسی مفصل شده و برندگان از طریق رأی داوران انتخاب شده‌اند. هر خودرو باید در فاکتورهای کلیدی‌ای چون ارزش، لذت رانندگی و انجام مناسب مأموریت‌های خاص در کلاس خود سرآمد دیگران باشند.

مخالفان زیادی درباره انتخاب هوندا ریجلاین به عنوان بهترین پیکاپ میان‌سایز وجود داشت و بسیاری از منتقدان ادعا می‌کردند ریجلاین یک پیکاپ واقعی نیست. ما باید فرهنگ لغات را اینجا باز کنیم اما بخواهید یا نخواهید، طبق تعریف پیکاپ ها، هوندا ریجلاین یک پیکاپ است! و از آنجایی که ما تمامی پیکاپ های میان‌سایز را تست کرده و ساعات زیادی را صرف بررسی آن‌ها کرده و دو فاکتور مهم یعنی مصرف سوخت در دنیای واقعی، ظرفیت یدک کشی و حتی درب پشتی آن‌ها را در نظر گرفته‌ایم. هوندا ریجلاین به سادگی بهترین خودروی کلاس خود است.

یک پیکاپ میان‌سایز نیازی به کشیدن محموله‌های سنگین ندارد زیرا بخش اعظم خریداران این کلاس پیکاپ خود را به عنوان یک خودروی قدرتمندتری در نظر می‌گیرند که راحتی و بی‌دردسری متقاعد کننده پیکاپ های بزرگ‌تر را ارائه کرده و در عین حال توانایی‌های یدک کشی معقولی دارند. افرادی که خواهان توانایی پیکاپی فول سایز هستند بهتر است گزینه‌های دیگر از جمله فورد F-150 را در نظر بگیرند.

حداکثر ظرفیت یدک کشی 2268 کیلوگرمی و ظرفیت حمل بار 717 کیلویی ریجلاین برای جابجایی اسباب و اثاث معمولی و همچنین کشیدن یک قایق کوچک مناسب بوده و هوندا بهترین توازن از نظر کاربردی بودن و استفاده روزمره را نشان داده حتی اگر ویژگی‌های آفرود خودروهایی همچون تویوتا تاکوما TRD Pro یا شورولت کلرادو ZR2 و یا قدرت بالای جی ام سی کانیون را نداشته باشد. پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری نرم ریجلاین در بزرگراه عملکرد خوبی داشته و مصرف سوخت آن نیز به‌طور شگفت‌انگیزی کم است به گونه‌ای که با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در بزرگراه مصرف واقعی 8.4 لیتری را نشان می‌دهد که با مصرف پیشرانه دیزلی جی ام سی برابر می‌باشد.

خب می‌خواهید درباره محفظه بار صحبت کنیم؟ ریجلاین از این نظر نیز تقریباً همه رقبای خود را شکست می‌دهد. همچنین فضای ذخیره‌ای بزرگ و قفل شدنی در زیر محفظه بار وجود دارد. همچنین درب پشتی این پیکاپ دارای دو لولا بوده که شاید یکی از بهترین ویژگی‌های این پیکاپ ژاپنی باشد.

اما تمامی برتری‌های ریجلاین به همین‌جا ختم نمی‌شود. این خودرو جادارترین صندلی عقب در پشت، ساکت‌ترین کابین و بهترین دید بیرون را داشته و همچنین هندلینگ آن چابکی بیشتری دارد. ریجلاین یک خودروی خانوادگی تواناست که باعث شد ما آن را در کلاس پیکاپ های میان‌سایز به عنوان بهترین مدل انتخاب کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟