رونمایی از نسل جدید شورولت در نمایشگاه دیترویت

شورولت اخیراً از نسل جدید پیکاپ محبوب سیلورادو 2019 در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی رونمایی کرد و هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده که GMC سیرا نیز پدیدار شود.

اتوموتیونیوز گزارش داده این پیکاپ اول مارس در رویدادی که در دیترویت برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی از این رویداد ویژه به بیرون درز نکرده اما گفته می‌شود GMC همچنین از سیرا دنالی کاملاً جدید نیز پرده‌برداری خواهد کرد.

اینکه آمریکایی‌ها تصمیم گرفته‌اند نسخه دنالی سیرا را همزمان با مدل استاندارد معرفی کنند چندان سورپرایز کننده نیست زیرا دنالی در سال 2017 خریداران فراوانی داشته است. 29 درصد فروش جی‌ام‌سی شامل مدل‌های دنالی بوده و 63 درصد خریداران یوکان XL نسخه دنالی را به خانه برده‌اند. افزایش تعداد مدل‌های دنالی ارائه شده توسط GMC باعث شده متوسط بهای محصولات این کمپانی به 43800 دلار برسد که حدود 11 هزار دلار بیشتر از متوسط بهای محصولات این برند در یک دهه پیش است.

جی‌ام‌سی اطلاعات زیادی درباره سیرای بازطراحی شده منتشر نکرده اما اخیراً گفته که این خودرو متمایزتر از هر زمان دیگری خواهد بود تا بدین ترتیب بتواند مشتریان زیادی را جذب نماید.

تصاویر جاسوسی قبلا نشان داده‌اند که این پیکاپ دارای نمای جلوی کاملاً جدید به همراه جلوپنجره‌ای گیرا، مه شکن‌های عمودی و چراغ‌های جلوی متمایز خواهد بود. خودروی مورد بحث همچنین دارای استایل محافظه کارانه تری نسبت به سیلورادو خواهد بود اما خب برای دیدن آن باید چند هفته‌ای صبر کنیم.

درحالی‌که این دو پیکاپ تمایز بیشتری از یکدیگر خواهند داشت اما موارد مشترک آن‌ها همچنان زیاد خواهد بود. انتظار داریم سیرای جدید حدود 41 میلی‌متر طویل‌تر از نسل قبلی خود باشد و فاصله بین محوری نیز تا 100 میلی‌متر افزایش یابد. این خودرو همچنین به لطف استفاده از فولاد با کشش بالا و آلومینیوم 204 کیلوگرم سبک‌تر از نسل قبلی می‌باشد. احتمالاً از آلومینیوم در درب‌ها، کاپوت و درب پشتی سود برده خواهد شد.

پیشرانه‌های سیرای جدید نیز با سیلورادو یکسان خواهد بود بنابراین انتظار داریم نسخه‌های 8 سیلندر 6.2 و 5.3 لیتری به همراه سیستم مدیریت مصرف سوخت دینامیک که می‌تواند چند سیلندر را غیرفعال کند در این خودرو دیده شوند. همچنین پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل دورامکس جدید نیز که به یک گیربکس 10 سرعته متصل است در قلب Heart GMC سیرا جدید وجود خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟