پرینت سه بعدی خودروی مورد علاقه مشتریان را طراحی می کند

یک کمپانی استارت آپی تازه‌کار تلاش خواهد داشت تا تولید و سفارش خودروهای جدید را از نو اختراع نماید. کمپانی Hackrod قول داده روش‌های سنتی ساخت خودرو را به چالش بکشد و در حال حاضر مشغول توسعه روش جدیدی است که باعث خواهد شد نمونه‌سازی‌های اولیه خودروهای سفارشی به سرعت انجام بگیرد و در این کار نیز مشتری همراه شرکت خواهد بود.

به بیان ساده‌تر Hackrod می‌خواهد تا مشتری طراح خودروی خود باشد. این امر به لطف تکنولوژی‌ای که پروتوتایپ ها را از طریق سختی افزار مخصوص و پرینت 3 بعدی می‌سازد میسر می‌شود. کمپانی مورد بحث در ابتدا طرح‌های پیش‌فرض متفاوتی را به مشتریان ارائه خواهد کرد.

در بیانیه رسمی این شرکت آمده است:

Hackrod در حال حاضر می‌خواهد اولین خودروی طراحی شده در دنیای واقعیت مجازی را ارائه کند. این خودرو توسط هوش مصنوعی مهندسی شده و با فرایند ساخت پیشرفته ساخته شده و توسط زنجیره تأمین آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

Hackrod معتقد است فرایند ساخت کنونی خودروها هنوز در قرن بیستم باقی مانده و مناسب تکنولوژی‌های قرن جدید نیست. زمانی که تکنولوژی موردنظر بطور کامل توسعه یابد مصرف‌کنندگان قادر خواهند بود تا گزینه‌های سفارشی خود را انتخاب کنند و به پلتفرمی دیجیتال اجازه دهند تا کارهایی همچون منابع قطعات، تحلیل‌های مهندسی و یکپارچه‌سازی سخت افرازی را انجام دهد.

در حال حاضر طیف محصولات این شرت تنها شامل La Bandita است که یک رودستر با طراحی رترو بوده و از بدنه طراحی شده با واقعیت مجازی و شاسی ساخته شده با اسکن سه‌بعدی خودروی مسابقه‌ای کنونی ساخته شده است. این خودرو تکنولوژی‌های نوظهور را با فرایند ساخت جدیدی ترکیب خواهد کرد و زمانی که کارها انجام شود Hackrod وظایف کلیدی همچون مهندسی ساختار و ژئومتری سیستم تعلیق را به اتوماسیون خواهد سپرد.اگر طراحی خودروی خودتان یک آرزوی دست نیافتنی بوده فرصت بررسی برنامه‌های جاه‌طلبانه Hackrod را از دست ندهید!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟