عرضه نسل جدید خودروهای کیا در شهرهای هوشمند

علاوه بر معرفی کانسپت نیرو الکتریکی در نمایشگاه CES 2018، کیا اعلام کرد خودروهای خودران سطح 4 خود را تا سال 2021 در شهرهای هوشمند عرضه خواهد کرد.

این خودروساز کره‌ای در بیانیه‌ای اعلام داشته از ناوگان بزرگ محصولات خود برای تست تکنولوژی خودران در جاده‌های عمومی و از سال 2019 استفاده خواهد کرد و دو سال بعد از آن نیز خودروهای مجهز به سیستم خودران سطح 4 را در برخی شهرها ارائه خواهد نمود.

این برند از اشاره به نام شهرهای مورد نظر خودداری کرده اما به این نکته اشاره کرده که این خودروها تشکیل دهنده بخشی از پروژه پایلوت شهر هوشمند خواهند بود.

معاون مدیرعامل و رئیس بخش تحقیق و توسعه کیا که درباره این برنامه‌ها سخن می‌گفت اعلام کرد برنامه‌های خودران شرکت چند سال پیش از معرفی تکنولوژی‌های ارتباطی محصولات شرکت در سال 2025 نتیجه خواهند داد.

این مدیر ارشد در خاتمه نتیجه‌گیری می‌کند:

خودروهای ارتباطی کیا هم بدون مرز و هم ارتباطی خواهند بود و نوع جدیدی از تجربه حمل‌ونقل را ارائه خواهند کرد. واقعیت مجازی، خودروهای خودران و ارتباطات خودرو به همه‌چیز از جمله تکنولوژی هایی هستند که حرف اول را در آینده خواهند زد. از آنجایی که آن‌ها به سرعت تبدیل به واقعیت می‌شوند کیا در حال بررسی چگونگی ارائه این تکنولوژی‌ها به مشتریان خود است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟