یک دهه از حضور اسمارت در آمریکا می گذرد

10 سال از اولین روزی که اسمارت شروع به فروش خودروهای کوچک شهری خود در بازار Store آمریکا کرد می‌گذرد و به منظور گرامیداشت چنین رویدادی، این کمپانی نسخه سفارشی دهمین سالگرد از مدل اسمارت فورتو الکتریک درایو را معرفی کرده است.

خودروی مورد بحث که در نمایشگاه دیترویت 2018 معرفی می‌شود دارای رنگ بدنه آبی متالیکی است که به جلوپنجره نیز راه یافته است.

رینگ‌های 16 اینچی برابوس مونوبلاک با رنگ خاکستری باعث شده‌اند چهره گیراتری به این خودروی شهری بخشیده شود. همچنین پکیج اسپورت اسمارت باعث تمایز بیشتر این مدل سفارشی نسبت به نسخه‌های عادی شده و البته در داخل کابین نیز می‌توان اهرم تعویض دنده برابوس به همراه کف‌پوش‌های سفارشی را مشاهده نمود.

اسمارت برای سال 2018 تبدیل به یک برند کاملاً الکتریکی در آمریکا شده و هر نسخه از مدل‌های هاردتاپ و کانورتیبل فورتو را به‌صورت تمام الکتریکی عرضه می‌کند. نیروبخش این خودروها پیشرانه الکتریکی 80 اسب بخاری است که به یک مجموعه باتری لیتیوم-یونی 17.6 کیلوواتی متصل است. محدوده حرکتی نسخه‌های هاردتاپ و کانورتیبل این خودرو به ترتیب برابر با 93 و 91 کیلومتر می‌باشد.

اسمارت می‌گوید فورتوی الکتریکی می تواند با استفاده از شارژر سریع 240 ولت در سه ساعت به‌صورت کامل شارژ شود. با استفاده از شارژر خانگی می‌توان در عرض 2.5 ساعت 80 درصد ظرفیت باتری را شارژ نمود.

نسخه جدید 10 سالگی اسمارت فورتو الکتریک درایو کوپه به‌ عنوان یک آپشن 1950 دلاری در دسترس خواهد بود و همان‌گونه که گفته شد در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 شاهد رونمایی آن خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 346600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟