کیا سید هاچبک 2019 بدون استتار در خیابان ها

درحالی‌که کیا هنوز مشغول تست نسخه‌های پیش‌تولیدی سید 2019 اروپایی است، نمونه‌ی کره‌ای این خودرو بدون هرگونه پوشش استتاری در خیابان‌ها دیده شده است.

با دارا بودن جلوپنجره دماغه ببری و شاخصه‌های برگرفته از ریوی کوچک‌تر، سید 2019 بر پایه جایگزین 5 درب خود ساخته شده است. این خودروی جدید ظاهری آئرودینامیک تر داشته و شاید آن را با نمونه‌های آلمانی اشتباه بگیرید.

این تصاویر که توسط FreeCarTok منتشر شده‌اند کیا سید جدید را با نمای عقب ساده‌تری نشان می‌دهند که دارای چراغ‌های عقب افقی و طویل می‌باشد.

شاید این خودرو را بتوان نسخه بزرگ‌تری از ریو نامید اما تشابهات بین دو خودرو می‌توانند در بخشی از نقاط بدنه کم‌رنگ‌تر جلوه کنند.

انتظار داریم این خودرو دارای پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی و همچنین تکنولوژی‌های مشابه با هیوندای i30 باشیم. از جمله پیشرانه‌های این خودرو می‌توان به نمونه 3 سیلندر توربو و پیشرانه 1.6 لیتری توربو دیزل اشاره کرد. سید جدید دارای ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین سیستم‌های ایمنی‌ای همچون ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور و حتی دستیار حفظ خودرو بین خطوط خواهد بود.

انتظار می‌رود کیا سید 2019 با تریم 5 درب خود در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری معرفی شود و پس از آن نیز مدل 3 درب پرو سید که نسخه شوتینگ بریک کاربردی‌تر می‌باشد به جهانیان نشان داده شود. پیش‌نمایش این خودرو پاییز سال میلادی گذشته و به فرم کانسپت پرو سید بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 346101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟