"اینیشیال پاریس" جدیدترین نسخه کولئوس‌های رنو

در فضای درونی این خودرو نیز همه چیز به وضوح تغییر کرده است. در نسخه اینیشیال پاریس خودروهای رنو به گرمکن و دریچه‌های هوای جدید در صندلی‌های جلو، چرم ناپای دو رنگ، روشنایی محیطی، نگه‌دارنده‌های فنجان با قابلیت سرد یا گرم‌ نگه‌داشتن آن و سامانه کنترل هوای دو ناحیه‌ای مجهز شده است.

"اینیشیال پاریس" جدیدترین نسخه کولئوس‌های رنو است که اینک با قیمت 36700 پوند در کشوری مانند انگلستان قابل سفارش است.

به گزارش  کاراسکوپ، این SUV که در بهار به دست مصرف کنندگان می‌رسد، با رنگ‌های جدیدی جذاب و منحصربه فرد در طیف ارغوانی، طراحی خارجی متفاوت، نشان‌های جدید در بدنه، چرخ‌های آلیاژی دو رنگ و چراغ‌های فول LED ارائه خواهد شد.

در فضای درونی این خودرو نیز همه چیز به وضوح تغییر کرده است. در نسخه اینیشیال پاریس خودروهای رنو به گرمکن و دریچه‌های هوای جدید در صندلی‌های جلو، چرم ناپای دو رنگ، روشنایی محیطی، نگه‌دارنده‌های فنجان با قابلیت سرد یا گرم‌ نگه‌داشتن آن و سامانه کنترل هوای دو ناحیه‌ای مجهز شده است. اما این تمام تغییرات این خودرو محسوب نمی‌شود و ما شاهد یک صفحه نمایش 8.7 اینچی برای سامانه اطلاعات و سرگرمی Hobby R2 لینک و سامانه ناوبری تام تام در بخش فناورانه کلئوس هستیم.

خودرو همچنین با سامانه اطلاعاتی اتوی اندروید و کارپلی اپل سازگار است و در عقب خودرو نیز با تکنولوژی بدون دست (هندزفری) باز می‌شود.

سامانه کمکی ترمز اضطراری پیشرفته، سامانه هشدار نقاط کور، سیستم کمکی هیل استارت (که به راننده در بالا و پایین رفتن از شیب‌ها و تپه‌ها کمک می‌کند)، سامانه شناساگر علائم ترافیکی که با توجه به مسیر میزان سرعت مجاز را به راننده اعلام می‌کند از سیستم‌های کمکی این خودرو محسوب می‌شوند. همچنین سامانه نگه‌دارنده بین خطوط، دوربین‌های دید عقب، حسگرهای ویژه پارک در عقب و نمای روبه‌رو، کنترل کشش الکتریکی، کنترل کروز، آینه‌های دید عقب الکتروکروماتیک و محدود کننده‌های سرعت در نسخه‌های اینیشیال پاریس این سری از کولئوس‌ها به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

قدرت این خودروهای پرآپشن از یک موتور 2 لیتری اینیشیال پاریس 4 سیلندر دیزلی گرفته می‌شود و توانش با گشتاور 380 نیوتن‌متر به 175 اسب‌بخار می‌رسد و با یک سامانه انتقال قدرت اکس ترونیک 7 سرعته همخوانی دارد. خودرو با قابلیت محرک چهارچرخ ارائه شده و برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر خود به 9.5 ثانیه زمان نیاز دارد. خودرو همچنین می‌تواند با بیشینه سرعت 201 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟