این خودرو خدمات مراقبتی به سرنشینانش ارائه می دهد+تصاویر

طراحی و ظاهر خارجی خودرو یک هویت شخصی دارد که شامل یک شیشه اصلی بزرگ است که از سقف خودرو به سمت سپرها کشیده شده است.

خودروهای آینده تنها مدل‌هایی فاقد آلایندگی نیستند. آنها خودران، مستقل و فوق‌العاده امن هستند. آنها همچنین از مردم و کاربران خود مراقبت می‌کنند.

به گزارش  "کار اند درایورز"، این روزها برخی از خودروسازان مانند هیوندایی در مسیر ساخت خودروهایی پا نهاده‌اند که به نظارت و توسعه سلامت راننده و سرنشینان خودرو می‌پردازد. در این راستا یک طراح معروف صنعتی نیز طرحی مشابه را برای ولوو با نام مدل مفهومی "مراقبتی" ارائه کرده است.

این خودروی مفهومی به صورت یک خودروی کوچک دو در شهری طراحی شده که توان ارائه خدمات مراقبتی به سرنشینان خود را دارد. از طرفی خودرو به قدری هوشمند است که می‌تواند نیازهای فردی و مورد نیاز کاربر را تامین کند.
به عنوان مثال کابین به ارائه تجربیات رانندگی فعال، آرامش فیزیکی، اطلاعات و سرگرمی‌های مورد علاقه کاربر می‌پردازد. بنابراین کاربران می‌توانند از تجربیات پیش‌فرض خودرو استفاده کنند یا رانندگی را به شکلی کامل به مود خودران خودرو بسپارند. در حالت خودران رانندگان می‌توانند روی صندلی‌های فوق راحت خودرو استراحت کنند یا از سفر خود لذت ببرند.
طراحی و ظاهر خارجی خودرو یک هویت شخصی دارد که شامل یک شیشه اصلی بزرگ است که از سقف خودرو به سمت سپرها کشیده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 328345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟