رولزرویس داون Black Badge در فستیوال گودوود رونمایی شد+ عکس

رولزرویس در فستیوال سرعت گودوود (Goodwood) امسال اقدام به رونمایی از یک محصول بی‌نظیری از سری Black Badge کرد که در حقیقت نسخه‌ای خاص از مدل روباز داون است. این محصول نیز همانند مدل Wraith Black Badge و Ghost Black Badge یک خودرو با عملکرد بالا و امکانات ویژه محسوب می‌‌شود که در عین قدرت بالای خود صلابت و آرامشی را که نماد رولزرویس است نیز در خود حفظ کرده است.

خودروی رولزرویس داون
در مدل Black Badge از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل به حجم ۶.۶ لیتر استفاده شده که به سیستم تویین توربو مجهز است و می‌تواند ۵۹۳ اسب بخار قدرت تولید کند. این مقدار قدرت در مقایسه با مدل استاندارد این خودرو، ۳۰ اسب بخار بیشتر است. گشتاور تولیدی پیشرانه نیز با ۲۰ نیوتون متر افزایش به ۸۴۰ نیوتون متر رسیده است. در این مدل همچنین تغییراتی در سیستم فرمان، جعبه‌دنده و دریچه‌ی گاز داده شده تا عملکرد خودرو بهبود پیدا کند؛ ضمن اینکه از یک سیستم اگزوز فعال نیز بهره‌گیری شده است. همچنین برای متوقف کردن این کشتی لوکس و سریع، رولزرویس قطر دیسک‌های ترمز را به میزان ۱ اینچ افزایش داده است.
خودروی رولزرویس داون
از نظر ظاهری نیز این خودرو در بخش بیرونی و داخلی دارای تفاوت‌هایی با مدل استاندارد است. تمامی بخش‌های کرومی مدل استاندارد در این خودرو به رنگ تیره درآمده‌اند و سقف و تودوزی چرم داخل کابین نیز به رنگ مشکی هستند. در داخل کابین به‌وفور می‌توان استفاده‌ی رولزرویس از الیاف کربن، چوب آبنوس و چرم مشکی‌رنگ را مشاهده کرد که در کنار آن‌ها از تریم نارنجی نیز در برخی نقاط استفاده شده است تا تضاد رنگ زیبایی ایجاد شود که یادآور طلوع خورشید است.
خودروی رولزرویس داون
رولزرویس در خصوص قیمت این خودرو سکوت اختیار کرده است؛ اما از آنجایی که مدل استاندارد داون دارای قیمت پایه‌ای در حدود ۳۴۰ هزار دلار است، انتظار می‌رود که قیمت مدل Black Badge از حدود ۴۰۰ هزار دلار شروع شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟