این یک حقیقت است که معجزه‌ای برای کاهش دور کمر آن هم در عرض یک روز یا یک شب وجود ندارد. ولی با این حال برخی از نوشیدنی‌های طبیعی می‌توانند رژیم غذایی لاغری شما را کامل کنند و باعث شوند در مدت زمان کوتاه تغییر چشمگیری در کاهش وزن و اندام خود مشاهده کنید. انجام برخی از عادت‌های زندگی مانند ورزش کردن برای سلامت بیشتر ضروری است، ولی نوشیدن این مواد طبیعی هم به فرمگیری بدن شما کمک می‌کند.

این نوشیدنی‌های طبیعی نه تنها مواد مضر و خطرناک بدن را از بین می‌برند، بلکه از تجمع مایعات درون بدن نیز جلوگیری می‌کنند. به دلیل وجود فیبر رژیمی و آنتی اکسیدان ها، این نوشیدنی‌ها می‌توانند ورم به وجود آمده در اثر روند آهسته هضم و گوارش را کم کنند.

برخلاف بسیاری از محصولات لاغری موجود در فروشگاه ها، این نوشیدنی‌های طبیعی عوارض خطرناکی ندارند و در عین حال منبع مفیدی از مواد مغذی هم محسوب می‌شوند. نکته مثبت دیگری که در رابطه با این نوشیدنی‌های لاغری وجود دارد، روش تهیه ساده آنهاست. شما می‌توانید هر روز از هفته آن‌ها را آماده کرده و مصرف کنید چرا که کالری بالایی ندارند.

نوشیدنی آلوئه ورا و خیار

برای کاهش دور کمرتان نباید از نوشیدن آبمیوه‌های سبز رنگ غافل شوید. به همین منظور می‌توانید نوشیدنی آلوئه ورا و خیار را امتحان کنید چرا که خصوصیات آن باعث بهبود عملکرد متابولیسم و سوزاندن کارآمد چربی می‌شود.

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا: ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر)

جعفری: یک شاخه

خیار: نیمی از یک عدد

زنجبیل: کمی

آب: نصف لیوان (۱۰۰ میلی لیتر)

طرز تهیه:

مواد را درون دستگاه مخلوط کن ریخته و برای مدت چند دقیقه آن‌ها را ترکیب کنید. در نهایت زمانی که بافت نرمی به دست آمد، نوشیدنی را درون لیوان مورد نظر بریزید و فورا مصرف کنید.

 

آشپزی

نوشیدنی خربزه و خیار

خربزه و خیار هر دو دارای ویژگی ادرار آوری هستند و همین نکته می‌تواند به مبارزه با تجمع مایعات در بافت‌های بدن کمک کند و باعث کاهش سایز کمرتان شود. این مواد خوراکی در عین حال حاوی مقداری آنتی اکسیدان هم هستند و به کنترل کلسترول و محافظت از کبد هم کمک می‌کنند.

مواد لازم:

خربزه: ۳ برش

آب لیمو: نصف یک عدد

خیار: یک عدد

زنجبیل تازه: یک قاشق چایخوری (۵ گرم)

آب: نصف لیوان (۱۰۰ میلی لیتر)

طرز تهیه:

خیار و خربزه را خرد کنید و آن‌ها را با آب لیمو، زنجبیل و آب مخلوط کنید. بعد از آماده شدن نوشیدنی، سریع آن را مصرف کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آشپزی

 

 

کدخبر: 487272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟