بروسکتای گوجه‌فرنگی یک پیش غذای ایتالیایی

مواد لازم

گوجه‌فرنگی: چهار عدد متوسط

نمک و فلفل سیاه تازه: به مقدار دلخواه

روغن زیتون اصل: دو قاشق غذاخوری

برگ ریحون: به مقدار لازم

سیر تازه: چهار حبه متوسط

نان فرانسوی یا ایتالیایی: شش تکه متوسط

طرز تهیه

برای تهیه این پیش‌‌‌غذای ایتالیایی فوق‌العاده خوشمزه، نیاز به نان فرانسوی یا ایتالیایی دارید. برای این کار می‌توانید از نان باگت استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که لازم نیست خمیر نان را خالی کنید. فقط آن را مطابق تصویر برش بزنید.

در مرحلۀ بعد تهیه بروسکتای گوجه فرنگی گوجه‌ها را به قطعات کوچک‌تر برش بزنید. سعی کنید قسمت‌های شل گوجه را از آن جدا کنید. می‌توانید از گوجۀ زرد‌رنگ هم استفاده کنید تا مطابق ویدئو ترکیب‌رنگ جذابی به دست بیاید. گوجه‌ها را در یک ظرف بزرگ بریزید و به آن‌ها مقداری روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه تازه اضافه کنید. مخلوط گوجه را خوب هم بزنید تا حسابی طعم‌دار شود.

تکه‌های نان باگت را که از قبل برش داده‌اید، روی سطح کارتان بچینید و به کمک یک فرچه آن‌ها را به روغن زیتون آغشته کنید، طوری‌که همۀ قسمت‌های آن پوشش داده شود. حالا یک تابه را روی حرارت بگذارید تا داغ شود، سپس برش‌های نان باگت را درون آن سوخاری کنید. حبه‌های سیر را روی سطح نان بمالید تا طعم‌دار شوند. در مرحلۀ آخر هم مخلوط گوجه را مطابق ویدئو روی نان قرار دهید و با برگ ریحون تازه تزئین کنید. عطر ریحون تازه، طعم این غذا را دو برابر می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 358605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟