دستگاه قضایی در خط اول مبارزه با فساد است

 به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛رئیس کل دادگستری  آذربایجان غربی در دهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان  گفت: حضرت ثامن الاحجج ولی نعمت ما ایرانیان و نعمتی پایان ناپذیر است که خداوند ارزانی ملت ایران نموده است.

وی با اشاره به حکم صادره در خصوص پرونده فساد شهرداری ارومیه گفت: توفیق در این خصوص حاصل تلاش همه همکاران است که به خوبی از بدو تا ختم پرونده کمک کردند تا دادگاه محترم رسیدگی کننده با فراغ بال و با قدرت رای قانونی را صادر کند.

عتباتی از معاونین ناظر حوزه های قضایی خواست با حضور در شعب ضمن نظارت، ارشادات و تجارب خود را با همکاران در میان بگذارند چرا که شور و مشورت موجب بهبود کارها و ارتقاء عملکرد خصوصاً در باب رسیدگی های قضایی خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان به جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شده در شهرستان میاندوآب هم اشاره و گفت: باید در راستای حفظ و صیانت از حقوق بیت المال جلسات فرعی این شورا به صورت مرتب در شهرستانها برگزار شود و معاونان ناظر بر این امر ورود و توجه ویژه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان به حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین توجه به مقوله زندان و بازدیدهای مستمر از زندانها تاکید نمود و از معاونین ناظر خواست در مواقع حضور در حوزه قضایی تحت نظارت خود به این امور هم توجه ویژه نمایند.

عتباتی با بیان اینکه وظیفه و تکلیف اصلی دستگاه قضایی، امر قضا و احقاق حق و اجرای عدالت است افزود، حفظ حقوق عامه، حمایت از واحدهای تولیدی، توجه به مقوله زندان اموری هستند که مستقیماً با احقاق حق و اجرای عدالت و کاهش ورودی پرونده و حصول رضایتمندی و حداکثری مردم دارند.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟