بایداز جوانان منطقه برای تامین نیروی انسانی و متخصص بهره برد

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛ ناصر عتباتی در بازدید از  معدن طلای زره شوران تکاب گفت : توسعه فاز دوم معدن طلای زره شوران که توسعه منطقه و کشور را به همراه دارد مورد حمایت دستگاه قضایی است. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  اظهار داشت: ید مدیران و پرسنل معدن طلای زره شوران امانی است نسبت به ۸۵ میلیون مردم کشور و باید از بیت المال صیانت شود.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: امنیت معدن، سلامتی و بهداشت کارکنان و اهالی منطقه مورد مطالبه جدی دستگاه قضایی استان، دادستان و رئیس دادگستری تکاب می باشد و حقوق ، دستمزد و پرداخت های کارگران باید وفق مقررات پرداخت شود و از جوانان منطقه برای تامین نیروی انسانی و تربیت متخصص بهره برد.

وی افزود: دغدغه هایی که در حوزه حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه و توجه به مسائل زیست محیطی و مسائل اجتماعی در توسعه معدن زره شوران می باشد باید جدی گرفته شود و دستگاه قضایی استان و شهرستان حمایت های کامل خود را از فعالیت های قانونی این معدن که یک واحد مهم تولیدی در منطقه و کشور می باشد در چارچوب قانون انجام می دهد.

وی در ادامه با تقدیر از زحمت کشان این واحد تولیدی که با تولید محصول استراتژیک طلا به رونق اقتصاد کشور کمک می کنند گفت: در ادامه برنامه ریزی هایی که در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان و شورای دستگاههای نظارتی صورت می پذیرد تلاش برای تسریع در عملیاتی کردن توسعه فاز دوم این معدن می باشد.

عتباتی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: این واحد تولیدی اقدامات خوبی در خصوص مسئولیت اجتماعی انجام داده از جمله احداث فاضلاب شهری تکاب، ایجاد شهرک طلاء، احداث کلینیک کار و درمانگاه تخصصی و توجه به راه های مواصلاتی منطقه که قابل تقدیر می باشد و می بایست ادامه یابد.

 

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟