سارقان کامیون‌های میوه در ارومیه دستگیر شدند

سرهنگ صادق شکری روز سه شنبه  افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله بار میوه انجیر با روش مسمومیت در ارومیه، یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: ماموران آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و با روش‌های نوین کشف جرم موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و آنان را تحت نظر داشته باشند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه‌ روزی، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال سرقتی برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ شکری بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی ها مشخص شد که این افراد محموله های بار میوه را شناسایی کرده و بعد از مسموم کردن راننده، کامیون را به سرقت می بردند.

وی گفت: این افراد به سه سرقت از رانندگان استان های گیلان و فارس در ارومیه اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی بارهای میوه کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

 مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟