عوامل درگیری در آبشار شلماش سردشت دستگیر شدند

سرهنگ موسی بهاری روز شنبه افزود: در پی اعلام گزارشی مبنی بر درگیری و حمله با چاقو توسط تعدادی از ارازل و اوباش، مراتب در دستور کار ویژه انتظامی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت ۲ نفر ارازل و اوباش سابقه دار که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با چاقو به سه نفر از شهروندان در محل تفرجگاه آبشار شلماش شهرستان حمله ور شده و آنان را با چاقو به شدت مجروح کرده بودند.

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به اینکه حال ۲ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است، اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه آنها را شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه متهمان دستگیر و با تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بهاری اظهار داشت:  با همراهی و اطلاع‌رسانی شهروندان، مقابله با هنجارشکنان همچنان در گستره شهر ادامه دارد و ارازل و اوباشی که با انجام اعمال و رفتارهای مجرمانه و استفاده از سلاح سرد (چاقو) موجب ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان محل و شهروندان شوند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

آبشار شلماش سردشت یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که سالانه هزاران نفر از سراسر کشور به این منطقه سفر می‌کنند.

سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی و در جوار مرزهای ایران با شمال عراق واقع است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟