فروشنده داروهای غیرمجاز در چتر اطلاعاتی پلیس فتا قرار گرفت

سرهنگ "محسن محمودی" در تشریح این خبر اظهار داشت: طی  رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا و برابر اخبار واصله از پلیس فتا انتظامی کشور فردی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می نماید که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که با توجه به مستندات  بدست آمده  و اقدامات تخصصی صورت گرفته و پشتیبانی کارآگاهان  پلیس فتا انتظامی مشخص شد متهم در یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی ساکن می باشد.

این مقام انتظامی گفت: پس از مورد شناسایی قرار گرفتن فرد فروشنده داروهای غیرمجاز و هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضائی تیمی از کارشناسان پلیس فتا پیرامون موضوع تشکیل و به شهرستان مذکور اعزام شدند.

سرهنگ "محمودی" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس فتا با همکاری عوامل شهرستان در یک عملیات غافلگیر کننده و سریع متهم که قصد فرار داشت را دستگیر نموده و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی بیان داشت: پس از دستگیری متهم، در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که وی  با استفاده از شبکه های اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف داروهای بسیار خطرناک و کشنده می فروخته که علت و انگیزه این کار خود را کسب درآمد مالی از این کار عنوان نمود.

سرهنگ "محمودی" با بیان اینکه پلیس، بازی کردن افراد با جان و اموال مردم را به هیچ عنوان برنمی تابد هشدار داد: هرگونه تبلیغ و واگذاری دارو در فضای مجازی جرم است و چشمان بیدار سایبری کارشناسان پلیس فتا در سراسر کشور همیشه در حال رصد این موضوع هستند و چنان چه اشخاصی بخواهند در فضای مجازی اقدام به فروش و تبلیغ داروهای غیرمجاز نمایند مطمئنا پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با این گونه افراد برخورد قاطع خواهد نمود.

 وی اعلام داشت: هموطنان در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  و یا تماس با مرکز فوریتهای سایبری به شماره 096380 گزارش کنند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟