ثبت نام مهاجرتها در سامانه شبکه بهداشت ودرمان حتما لحاظ شود

امین امینیان از اداراتی که در ثبت وقایع حیاتی به نوعی دخیل هستند خواست که آمار هایی که در مورد طلاق وازدواج وغیره ارائه می دهند باید باهم مغایرت نداشته باشد.

به گزارش رکنا،وی ادامه داد: آمار طلاق و ازدواج ووفات وولادت باید دقیق ثبت شود چون مسئولین باتوجه به این آمار برای کشور برنامه ریزی می کنند.

امینیان اضافه کرد:اگر در شهرستان آمار طلاق افزایش یافته است  باید علت آن بررسی شود ومعلوم گردد که چرا آمار طلاق افزایش یافته است یا بر عکس کاهش یافته است.واین علتها ومعلولها باید تجزیه وتحلیل شود.

 

فرماندار هشترود تاکید کرد:مغایرتهایی که در آمارها هست باید رسیدگی شود وعلت این آمارها که مغایرت دارند نیز مشخص شود.

 

امینیان تاکید کرد:کاهش ولادت در هفت ماه گذشته از سال ۱۴۰۰باید بررسی شود که چرا این اتفاق افتاده است وباید این آمار با میانگین کشوری واستانی مقایسه گردد و علت یابی شود.وتجزیه وتحلیل گردد.

۱۸درصد در ولادت شهرستان هشترود کاهش داشته است

امینیان با اشاره به اینکه ۱۸درصد ولادت در هفت ماه گذشته   از سال ۱۴۰۰ نیز گفت:علت این اتفاق هم باید توسط ادارات ذیربط بررسی شود.

 

افزایش ازدواج در هفت ماه گذشته ازسال در هشترود اتفاق افتاده است .

فرماندار هشترود از افزایش ازدواج در هشترود خبرداد وگفت: این موضوع باعث مباهات وخوشحالی است که ازدواج در شهرستان افزایش نشان می دهد.

 

 

طلاق در هفت ماه گذشته از سال ۱۴۰۰ در شهرستان کاهش نسبی داشته است.

 

امین امینیان این واقعه را نیز به فال نیک گرفت واز متولیان امر خواست که علت یابی کرده وحتما موضوع را تجزیه وتحلیل کنند که چه چیزی باعث شده است که واقعه طلاق در شهرستان کاهش یابد. تا با بیان موضوع در آینده در شهرستان با کاهش چشمگیر طلاق مواجه باشیم و این رقم را به جایی برسانیم که مورد قبول باشد.

 

امینیان تعداد ولادت در هفت ماه گذشته ازسال ۱۴۰۰را در شهرستان هشترود ۳۹۴نفر،وفات را ۲۹۴نفر،ازدواج را ۲۸۵نفر،وطلاق را ۶۵نفر اعلام کردوافزود: باز هم خوشحالیم که آمار طلاق نسبت به سال گذشته در شهرستان کاهش نشان می دهد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟