ایران حضور عوامل دولت جعلی رژیم صهیونسیتی در اطراف مرزهای خود تحمل نمی‌کند

به گزارش رکنا حجت الاسلام والمسلمین یعقوب اباذری گفت: دولت و ملت ایران به هیچ‌وجه دولت جعلی رژیم صهیونیستی را در هیچ جای دنیا قبول و تحمل نمی‌کند چه برسد به همسایگی کشور ما.

 حجت‌الاسلام یعقوب اباذری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: دولت باکو دچار توهم شده و خود را دانسته یا ندانسته به باتلاق جهنمی رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی گفت: دولت و ملت ایران به هیچ‌وجه دولت جعلی رژیم صهیونیستی را در هیچ جای دنیا قبول و تحمل نمی‌کند چه برسد به همسایگی کشور ما.

اباذری تصریح کرد: هر چشمی که به خاک کشور ما برای طمع دوخته شود کور و هر قدمی هم که وارد خاک ما شود، خواهیم شکست.

وی در ادامه با گرامیداشت روز سالمند از جوانان خواست احترام خاصی به والدین خود به‌خصوص والدین سالمند داشته باشند.

خطیب موقت جمعه هشترود بر تکریم سالمندان تاکید کرد و یادآور شد: حیف است که جوانی پدر و مادر خود را به خانه سالمندان بسپارد.

وی در ادامه به وضع نامناسب جاده‌های روستایی بخصوص جاده‌های روستایی بخش نظرکهریزی اشاره کرد و افزود: با وجود خدمات شایان انقلاب اسلامی به روستاها متاسفانه برخی راه‌های روستایی این بخش از بین رفته و موجب نارضایتی مردم شده که از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و استان خواستاریم به این موضوع وارد شوند و حتی‌المقدور تا شروع فصل زمستان این راه‌ها را هموار و لکه‌گیری کنند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟