تلاش دشمنان در تضعیف  روحیه خودباوری در بین دانش آموزان با استفاده از جنگ نرم

به گزارش رکنا:حجت الاسلام جعفریان ادامه داد: دشمنان بدنبال ضربه زدن به کشور از راه تهاجم فرهنگی است تا با تغییر تفکر نسل های جدید کشور روح آنها را به تسخیر خود در بیاورد و خودباوری را از آنها سلب کند.

به گزارش خبرنگار رکنا : حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در مراسم نمادین آغاز سالتحصیلی در مدرسه نمونه شهید باهنر هشترود با تبریک بازگشائی مدارس گفت: دانش آموز فداکار ایذه ای که جان خود را فدای نجات هموطنان خود در یک سانحه آتش سوزی کرد نشان داد هنوز نسل جدید ایران با الگوگیری از شهدائی چون شهید فهمیده می توانند در دفاع از کشور و هموطنان جان خود را فدا کنند و نامشان در تاریخ جاودانه بماند.

وی افزود: دشمنان بدنبال ضربه زدن به کشور از راه تهاجم فرهنگی است تا با تغییر تفکر نسل های جدید کشور روح آنها را به تسخیر خود در بیاورد و خودباوری را از آنها سلب کند.

جعفریان تاکید کرد: پیشرفت های علمی کشور مخصوصا در زمینه هسته ای راهگشای مشکلات و بحران های کشور از جمله آب در سالهای آینده خواهد بود که با دست همین دانش آموزان ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: آینده کشور در دست دانش آموزان است اما همین دانش آموزان باید به خودباوری برسند و با اتکا به قدرت درونی و ایمان به خدا قله های موفقیت را کسب کنند.

امام جمعه هشترود یاداور شد: امید است با تکمیل واکسیناسیون شاهد بازگشائی مدارس و ارائه آموزش حضوری باشیم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟