تزریق ۲۴ هزار و ۵۸۵ دز واکسن کرونا در هشترود

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود با اعلام این مطلب گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۶۲۶ دز واکسن کرونا وارد شهرستان شده که از این تعداد ۲۴ هزار و ۵۸۵ دز به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش رکنا: سلیمان جعفرزاده روز سه‌شنبه در این خصوص افزود: بر همین اساس از میان افراد بالای ۱۸ سال شهرستان، ۱۷ هزار و ۳۵۱ نفر دز اول و هفت هزار و ۲۳۴ نفر هم‌ دز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان را سه هزار و ۳۷۷ نفر قطعی با ۸۱ نفر فوتی اعلام و اضافه کرد:طی ۴۸ ساعت گذشته هشت نفر با علائم کرونا به اورژانس مراجعه کرده‌اند که چهار نفر آنان در بخش عادی و چهار نفر دیگر در بخش ویژه بستری شده‌اند و خوشبختانه فوتی نداشتیم.

جعفرزاده وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع کرونا را قرمز اعلام کرد و افزود: مناطق پرخطر شامل مراکز سه‌گانه شهری با ۴۰ نفر، روستای ذوالبین با  پنج نفر، روستای کله‌گرد با پنج نفر و روستای باتمانقلیج نیز با هفت نفر است.

وی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه استفاده از ماسک را ضروری دانست و افزود: در صورتی که مردم از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت کنند، کاهش تعداد ابتلا در شهرستان طی هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.

شهرستان هشترود در موج پنجم کرونا زودتر از سایر شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌شرقی به شرایط قرمز کرونا دچار شده بود و انتظار می‌رود زودتر از این موج بیماری رهایی یابد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟