در یک ماه فرصت باقی مانده تکلیف شهردار هشترود باید مشخص شود

به گزارش رکنا: نماینده شورای شهر هشترود در شهرستان در جلسه ظهر شنبه با خبرنگاران خواستار تشکیل جلسه فوق العاده برای تعیین تکلیف شهردار شد واز دیگر اعضای شورای شهر خواست که هرچه سریعتر با برگزاری جلسه فوق العاده تکلیف شهردار را مشخص نمایند.

حسین اکبری متذکر شد:در حال حاضر تغییر شهردار به نفع شهرستان نیست چون شهردار فعلی پروژه ها وبرنامه های نیمه تمام زیادی در دست دارد وباید این فرصت را به وی بدهیم تا بتواند با اشرافیتی که به پروژه ها وطرحها دارد همچون گذشته به کار خود ادامه داده وشاهد شکوفایی پیشرفت شهر هشترود باشیم.

رئیس کمسیون فضای سبزوخدمات شهری وترافیک  شورای شهر هشترود در آخر از همه خبرنگاران وهمشهریان خواست با توجه به برگزاری جلسات هفتگی شورا عصرهای دوشنبه هر هفته در صورت تمایل و بیان دیدگاه ونظرات خود می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در جلسات علنی شورای شهر هشترود حضور یافته و از نزدیک با فعالیت ها وعملکرد این شورا اطلاع حاصل نمایند.

اکبری خاطر نشان کرد :درب شورای شهر همیشه به روی همشهریان باز است واصل کار شورا رسیدگی به مشکلات وشنیدن حرفها وپیشنهادات وانتقادات همشهریان عزیزمان است.وما منتخب مردم هستیم ووظیفه ما هم در قبال محبت های مردم رسیدگی به مشکلات همین مردم می باشد.ما خودمان را هیچ وقت از مردم دور نمی کنیم وهمیشه به عنوان یک خدمتگزار برای اهالی باصفای شهرمان هستیم.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟