نشست جوانان هشترودی با فرماندار هشترود

به گزارش رکنا وی ادامه داد: جوانان نسبت به منطقه وزادگاه خود دغدغه دارند و این قابل ستودن واحترام است.

امینیان در ادامه به مقام شهیدان رجائی وباهنر اشاره کرد وگفت:شهیدان رجایی وباهنر در هر پست ومقامی که بودند تکبر وغرور نداشتند وفکر وذکرشان فقط خدمت به جامعه ومردم بود .

فرماندارهشترود تصریح کرد:کاش فکر وعقیده شهیدان رجایی وباهنر در همه زمانها ودر همه مسئولین بود و کارکنان دولت افکار این دوبزرگوار را همیشه سرمشق والگوی خود قرار می دادند.

وی با بیان اینکه شهید رجایی و باهنر، تفکرانقلابی و جهادی درعمل و گفتارشان داشتند، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند.

نماینده دولت در هشترود با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگو و نماد مدیریت جهادی هستند و سیره و رفتار این شهیدان راهنما و راهگشا برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: ساده زیستی، ولایتمدار ی و تلاش جهادی این شهیدان همواره در یاد و خاطره این ملت ثبت است.

 

فرماندار هشترود در ادامه به نقش جوانان در توسعه شهرستان اشاره کرد وافزود:جوانان به عنوان ستون فقرات جامعه، نیروی ذخیره آینده، چرخ اقتصاد یک کشور، آینده نگر، نیروی فعال، و گنجینه ملی جامعه یاد می‌شوند. قشر جوان هر ملت در واقع سرمایه حقیقی آن ملت به شمار می‌رود، این سرمایه در زمره نیروی موثر و مهم توسعه یافتگی قلمداد شده است به گونه‌ای که اصولا نمی‌توان توسعه و پیشرفت یک ملت را بدون آن تصور کرد. لذا هر کشوری که بخواهد این امر مهم (پیشرفت و توسعه) را محقق کند باید بر خود فرض بداند که از قشر جوان و نیروهای علمی و نخبگان خود حمایت همه جانبه و فراگیر داشته باشد.

 

امینیان در ادامه صحبت های خود به جوان ونشاط اجتماعی نیز پرداخت وگفت:

 دشمنان ما برای اینکه شرایط جامعه ما را از حالت عادی خود خارج کنند، هزینه و وقت بسیاری را صرف می کنند و هر زمان سعی دارند تا با انتشار موجی در جامعه، نداشته های ما را بیش از داشته هایمان جلوه دهند. در داخل کشور نیز افرادی دانسته و ندانسته ترویجگر این مسائل هستند و جامعه را با چالش های بسیاری روبرو می کند. وجود چنین شرایطی، وظیفه مدیران جامعه را سنگین تر خواهد کرد.

وی افزایش نشاط اجتماعی در جامعه را راهکاری برای مقابله با هجمه ها و دسیسه های دشمنان دانست و اضافه کرد: وجود چنین شرایطی ما را وا می دارد تا بیش از هر زمان دیگری به اجرای طرح های شورای اجتماعی در شهرستان  توجه داشته باشیم و هر زمان به دنبال بهانه ای باشیم تا با برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی، روحیه جوانان را بالا برده ویاس ونا امیدی را از آنان بگیرم وبرعکس امیدواری و نگرشهای خوب را به آنان بیاموزیم

لازم به ذکر است که این نشست به همت اداره ورزش وجوانان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری هشترود با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی انجام گرفت.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟