دستگیری 12 اراذل و اوباش در تبریز / کشف 4 قبضه اسلحه

 سردار" علی محمدی" در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور و اوباس در سطح استان و بویژه شهرستان تبریز با استفاده از سلاح گرم و سرد موجب رعب و وحشت شهروندان شده اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود :با اشرافیت اطلاعاتی و شیوه های پلیسی ۱۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دریک عملیات ضربتی پلیس دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر، مشروبات الکلی و اقلام ممنوعه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی در راستای تامین امنیت مردم عزیز استان با هرگونه هنجار شکنی های اجتماعی توسط اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد می کند تا امنیت قابل قبولی در سطح استان برقرار شود.

محمدی به افراد هنجارشکن و اوباشی که بخواهند با حرکات نامتعارف امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند هشدار داد و گفت:امنیت جامعه و شهروندان خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد به امنیت و آرامش جامعه خدشه ای وارد شده و با مخلان امنیت و اراذل و اوباش سخت و قانونی برخورد خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از همکاری مردم و آحاد جامعه با پلیس، از  شهروندان درخواست کرد:در صورت اطلاع از هرگونه هنجار شکنی توسط مخلان نظم و امنیت مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش کنند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟