جلسه کمیته راهبری پایاب سد سهند هشترود به ریاست فرماندار هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا وی ادامه داد: قرار بود تا آخر تیر واول مرداد این طرح به اتمام برسد ولی متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته و می توان گفت که مجری طرح به تعهدات خود عمل کرده است.

امینیان متذکر شد: علت اینکه شرکت مذکور هر زمان اعتبار خواسته در اختیارش گذاشته ایم ولی چرا این پروژه به اتمام نرسیده است قرار بود ps3 به اتمام برسدو ps4را شروع کنند که متاسفانه هنوز همان آش است وهمان کاسه ،باید مجریان طرح جدیت نشان می دادند که معلوم نیست چرا این شرکت اهمال کاری می کند.

امینیان تاکید کرد:اگر در پروژه های دیگر عملکرد وپیشرفتی دیده نمی شد مشکلی پیش نمی آمد ولی به این شرکت که مجری پایاب سد سهند است هرچه در توان داشتیم در اختیارشان قرار داده ایم وبه هر کسی روی انداخته ایم که این پروژه به اتمام برسد ولی علت چیست که مجری طرح وشرکت مذکور در کار خود تعلل می کند.

نماینده عالی دولت در هشترود تصریح کرد: چرا در طرح پایاب سدسهند پیشرفت چندانی ندارد باید علت تاخیر آن مشخص شود.من در تعجب هستم که چرا با این همه اعتباری که در اختیار شرکت پایاب گذاشته شده است هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است

امینیان از مجری طرح خواست که از ماه آذر به این طرف چکارهایی انجام شده است باید پاسخگو باشد در فصل کاری خوابیده اید وبعد از چند روز نیز فصل سرما می رسد وبهانه ای به دست شما می افتد که دیگر فصل کاری تمام شده است و تغییر وتحولات دولت جدید هم انجام می گیرد واین طرح نیز به فراموشی سپرده میشود.

امیدمان را نسبت به تکمیل این پروژه از دست داده ایم

امین امینیان از مجریان وپیمانکاران این پروژه خواست به کار کمی سرعت ببخشند چون  با چنین روندی که پیش می روند دیگر امیدمان را ازدست داده ایم وفکر نمی کنیم که این پروژه به سروسامان برسد.

امینیان از تزریق ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دیگر به این طرح خبر داد و از مجری طرح خواست تا پایان شهریور ماه فاز نخست پایاب سد سهند را به اتمام برساند.

وی همچنین از  کلیه عوامل دخیل در اجرای پروژه هزار هکتاری خواست نسبت به مفاد تفاهم‌نامه پایبند باشند و اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای نسبت به تعیین تکلیف حقوقی بهره‌بردارانی که تمایلی به مشارکت ندارند با همکاری بخشداری و معاون فرماندار اقدام کند.

فرماندار هشترود با اشاره به اینکه منابع مالی جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی ظرف هفته آینده پرداخت می‌گردد، بیان کرد: تا شهریور ماه امسال به مجری و پیمانکار فرصت داده می‌شود و پس از این فرصت هیچ بهانه‌ای مورد قبول نخواهد بود.

امینیان ادامه داد: بهره‌برداری از این فاز به افزایش ۱۵۰ هزار تنی محصولات کشاورزی و رونق کشاورزی و اقتصادی منطقه منجر می‌شود و تعلل در آن به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟