بیش از پنجاه برنامه فرهنگی ،هنری،مذهبی در طول دهه امامت وولایت در شهرستان هشترود  بر گزار خواهد شد

به گزارش رکنا وی گفت:روز غدیر خم ،اکمال دین ،اتمام نعمت،ورضایت پروردگار است چون رضایت خداوند در روز غدیر خم با اعلام امامت وولایت مولی الموحدین علی (ع) کامل می شود.

امیرنژاد اضافه کرد:همه مومنین وشیعیان وظیفه دارند در شناساندن ابعاد گسترده عید غدیر خم تمام تلاش خود را بکنند چون اگر آن زمان مردم روز غدیر خم را می شناختند نه قضیه عاشورا پیش می آمد نه دشمنان دین وقران وولایت درب خانم فاطمه را می سوزاندند.ونه حضرت علی (ع)را خانه نشین می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امیرنژاد تاکید کرد: اهمیت روز عید غدیر به این دلیلی است که اثبات ولایت و امامت علی (ع) در این روز اتفاق می‌افتد. از همه مهمتر غدیر تثبیت اتحاد امیر المومنین (ع) با پیامبر اکرم (ص) و یکی بودنشان است. قرآن کریم می‌فرمایند که امیر المومنین (ع) خود پیامبر (ع) است. عبارت أَنْفُسَنَا وَ أَنْفُسَکمْ گویای این موضوع است. شاید درست نیست که بگوییم، غدیر عید جانشینی پیامبر اکرم (ص) است. رسول خدا (ص) بحث جانشینی را بار‌ها از ابتدای رسالتشان تا روز غدیر مطرح کرده بودند. در هر مناسبتی به ولایت امیر المومنین اشاره شده بود. ایشان پیش از غدیر گفته بودند، اول کسی که به من ایمان بیاورد، جانشین من خواهد بود. این موضوعی نبود که رسول خدا (ص) تا عید غدیر نگفته باشند. اما چرا عید غدیر اهمیت پیدا کرد. البته که در عید غدیر رسول خدا (ص) ولایت علی (ع) را مجدد تکرار کردند،

دبیر ستاد بنیاد غدیر هشترود در ادامه به برنامه هایی که در طول دهه ولایت وامامت در شهرستان هشترود برگزار خواهد شد نیز اشاره کرد وگفت:بیش از پنجاه برنامه فرهنگی ،هنری ،وورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد ،دیدار با خانواده های شهدای سادات، برگزاری شب شعر غدیریه ،اهدای جهیزیه به نوع عروسان ،دیدار با علمای سادات،حضور در مراسم عبادی ،سیاسی نماز دشمن شکن جمعه وهمچنین ده ها برنامه درون پایگاهی از جمله برنامه هایی که در طول ایام دهه امامت وولایت در هشترود اجرا خواهد شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟