نشست نقد تشیع لندنی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام هشترود

به گزارش رکنا حجت الاسلام والمسلمین دکتر نظری در نشست نقد تشیع لندنی در دانشگاه پیام نور هشترود گفت: دشمنان در حذف نام امام حسین (ع) شکست خورده اند

وی ادامه داد:دشمنان دین وقران  شبانه روز در تلاش هستند که نام اهل بیت (ع)را از اذهان شیعه پاک کنند ودر این مسیر از هیچ کاری دریغ نکرده اند.

وی متذکر شد:

 ولی با کمک مداحان ،ومبلغان وشعرایی که با اشعار سند دار ومعتبر  مذهبی که  می سرایند. پرچم سرخ امام  حسین (ع) به کمک این دوست داران اهل بیت (ع) همچنان برافراشته است. وعلم امام حسین (ع) دائما در آسمان دوست داران اهل بیت (ع) همیشه در بلندترین قله ها مثل ستاره ای پر نور می درخشد.

 

این استاد حوزه ودانشگاه در ادامه بیان کرد: عشق به امام حسین (ع) در همه آحاد جامعه است وچه کودک و چه پیر ،چه زن وچه مرد در هر زمان ومکان با یک صدا ووحدت کلام می گویند«ای تشنه لب حسین جان» واین نشانگر این است که شیعه دوست دار اهل بیت (ع) است ولی باید مواظب باشند که نگذارند که شیعه انگلیسی در داخل دستجات حسینی رسوخ پیدا کند چون  افرادی در کشورهای اروپایی خصوصا در لندن  نشسته اند وبرای شیعه برنامه درست می کنند در حالی که کل محتوای فیلم ومستندات این شبکه هابر ضد مذهب شیعه است ودر این کار هزینه های زیادی نیز می کنند  وفقط در فکر این هستند که مراسمات غلط را در بین شیعیان رواج دهند.باید مواظب چنین افرادی باشیم.

 

این سخنران مذهبی تاکید کرد: اگر هیأت های عزاداری بتوانند چهره واقعی اهل بیت(ع) را نشان دهند و مداحان با اشعار صحیح، زیبایی اهل بیت و علمای اسلام با تکیه بر احادیث و سیره اهل بیت چهره واقعی این بزرگواران را به درستی نشان دهند قطعا جوانان ما تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیرند.  

استاد نظری در ادامه به فرارسیدن عید غدیر نیز اشاره کرد وگفت:شیعیان مولی علی  (ع)نباید غدیر خم را فراموش کنندودر روز غدیر خم با برپایی مراسمات متنوع وپخش نقل وشیرینی این روز را گرامی بدارند چون شیعه هرچه دارد از غدیر خم است .

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟