‍ بخشدار نظرکهریزی با صدور پیامی فرا رسیدن روز شهرداریها و دهیاریها را تبریک گفت

به گزارش رکنا در این پیام آمده است:

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداریها و دهیاریها به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی موید اهمیت وجایگاه  ویژه  شهرداران  و دهیاران  در تحقق اهداف ،سیاست ها و برنامه های کشور است. توسعه پایدار  شهرها  و روستاهای کشور  به عنوان یکی از مهمترین اهداف  تمامی  دولتها در دنیا از جمله ایران اسلامی است  که شهرداران و دهیاران زحمتکش به عنوان نمایندگان مردم در بخش های مختلف شهری و روستایی در این خصوص نقش آفرینی می کنند  .

خدمات گسترده و ارزشمند شهرداری‌ و دهیاری‌های بخش نظرکهریزی در  خدمت رسانی  به مردم  این منطقه  در تمامی حوزه ها، نقش بسیار موثری در آسایش، امنیت و سلامت شهروندان و روستائیان عزیز داشته است .

اکنون در آستانه چهاردهم تیر، با تبریک این روز فرخنده به همه دست‌اندرکاران  این حوزه در شهر و روستاهای بخش نظرکهریزی از زحمات بی دریغ شهردار محترم و دهیاران گرانقدر روستاهای منطقه قدردانی نموده، از درگاه  خدای متعال آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون دارم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و همچنین اجرا و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت شاهد پیشرفت‌های  خوبی در جهت توسعه همه‌جانبه منطقه زیبای نظرکهریزی باشیم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟