امین امینیان در این جلسه خواستار نصب ترانس برق در اسرع وقت در مجتمع پایاب سد سهند شد

به گزارش رکنا وی ادامه داد: در قراردادهایی که با صاحبان اراضی باقی مانده پایاب سد سهند منعقد خواهد شد طبق قانون ومصوبه قبلی عمل خواهد شد ودر این مصوبات فعلا هیچ تغییری انجام نخواهد شد.

امینیان متذکر شد: از تلاش همه دست اندرکاران که در طرح پاباب سد سهند فعالیت می کنند تشکر می کنم که با فعالیتهای شبانه روزی در جهت عمران وآبادی منطقه می کوشند.

فرماندار هشترود اظهار تاسف کرد:متاسفانه اهالی در جهت پیشرفت این پروژه به کندی عمل می کنند وروستائیان در جهت پیشبرد اهداف این طرح گاها هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهند باید بگویم که شهرستان هشترود را این پایاب سد سهند آباد خواهد کرد .

نماینده عالی دولت در هشترود تاکید کرد: کسی در یک روستا زندگی می کند اگر شغل ودر آمد نداشته باشد با الطبع از منطقه کوچ خواهد کرد ولی برعکس اگر امکاناتی از قبیل آب ودیگر ملزونات یک فرد روستایی را در اختیارش بگذاریم در آبادی منطقه صد در صد با پیشرفت همراه خواهیم شد.

امین امینیان در مورد کمبود کم  آبی در کل کشور نیز اشاره کرد وافزود:مسئله کم آبی در کشور جدی است پس از مردم متطقه در خواست می کنیم بیایید دست در دست مجریان طرح پایاب سد سهند بدهید تا این طرح به زودی به اتمام برسد وخیال همه راحت باشد که مردم در توسعه کشاورزی به جائی رسیده اند که نیازی به آب ندارند چون این نعمت توسط سد سهند وطرح پایاب به دست همه کشاورزان که در این پایاب زمین کشاورزی دارندخواهد رسید اگر خود صاحب اراضی اقدام کند ولی اگر بر عکس این اتفال بیفتد  این طرح فعلا ادامه دار خواهد بود.

این مسئول سیاسی در هشترود در ادامه خاطر نشان کرد:بخشدار نظر کهریزی یک جلسه فوق العاده با صاحبان اراضی باقی مانده برگزار نماید ودر آن جلسه صریحا به کشاورزان منطقه اعلام کند  اگر به زودی طبق مصوبات  عمل کردند وقرار دادمشارکت  را امضا کردند که هیچ ولی اگر کسی نخواست در این طرح شرکت  نماید به  وی ابلاغ کنند  که اراضی این فرد به طور کلی از این طرح خارج می شود ودر آینده نیز به هیچ عنوان این فرد نخواهد توانست از آب سد سهند استفاده نماید.

فرماندار هشترود در ادامه به فعالیت کارگاه پرداخت وگفت:مجریان طرح باید در اسرع وقت تمام مشکلات ونواقص را رفع کنند وتا پایان تیر این گارگاه شروع به فعالیت نماید. ومتولیان امر در هر قسمت از که در اجرای طرح مشکل ونواقصی دارند در سریعترین زمان با رفع موانع موجود شاهد فعالیت کارگاه این پروژه در روزهای آتی باشیم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟