اولین جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۱_۱۴۰۰ منطقه نظرکهریزی برگزار شد

به گزارش رکنا، صبح روز دوشنبه _ ۷ تیرماه_ اولین جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۰ با حضور حسن زاده رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی و اعضای کارگروه های پروژه مهر در منطقه نظرکهریزی برگزار شد.

 آموزش و پرورش نظرکهریزی، اسفندیار حسن زاده پروژه مهر را مهم ترین کار آموزش پرورش دانست و ادامه داد: پروژه مهر نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثر بخشی است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی افزود: برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب تر مدارس، مهمترین هدف پروژه مهر است.

حسن زاده با بیان اینکه مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی پروژه مهر است، تصریح کرد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است که از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید و ما نیز باید آن را به نحو احسن برگزار نماییم.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: موارد ضعف باید اصلاح و موارد قوت باید تقویت شود تا خروجی و بازگشایی خوبی را برای سال تحصیلی جدید داشته باشیم؛ زیرا بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم هر کشور است که در جامعه و زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی در پایان سخنان خود نیز به تعیین مسئولیت‌های کارگروه‌های بازگشایی مدارس، زمانبندی جلسات پروژه مهر، صدور ابلاغ مسئولین کارگروه‌ها به‌همراه شرح وظایف آنان در پروژه مهر (بازگشایی مدارس) پرداخت.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟