تواضع وفروتنی در برابر خداوند موجب افزایش عزت اجتماعی فرد می شود

به گزارش رکنا وی ادامه داد: خداوند افراد فروتن ومتواضع را دوست دارد ودر هر دو جهان وی را عزیز ودوست داشتنی خواهد کرد.

جعفریان ادامه داد:ترک معصیت وگناه موجب عزت وبزرگی می شود پس لازم است که انسان از معصیت وگناه دست بردارد وبه سوی خدا بیاید تا عزتش بیشتر شود.

امام جمعه هشترود در خطبه دوم نماز جمعه این هفته این شهرستان نیز مردم را به تقوای الهی فراخواند وگفت: از همشهریان عزیز میخواهم که تقوای الهی را سرمشق زندگی خود بکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان در ادامه به فرا رسیدن هفتم تیر وروز شهادت دکتر بهشتی اشاره نمود وتاکید کرد:امام‌ خمینی (ره) او را «شهید مظلوم‌» خواند. مظلومیت‌  بهشتی‌ نه‌ از باب‌ کشته‌ شدن‌ در جریان‌ انفجار حزب‌ جمهوری‌ اسلامی‌  بود؛ زیرا که‌ این‌ مظلومیت‌ برای‌ همه‌ آنها که‌ با او کشته‌ شدند، هم‌ صدق‌ می‌کند. هیچ‌ کدام‌ از آنها گناهی‌ مرتکب‌ نشده‌ بودند که‌ مستحق‌ کشته‌ شدن‌ به‌ آن‌ کیفیت‌ باشند. تعبیر امام‌  از شهید مظلوم‌ بهشتی‌، به‌ خاطر مظلومیت‌ او در جامعه‌ و سخنان‌ ناروایی‌ بود که‌ بعضی‌ از افراد دانسته‌ و یا ندانسته‌ درباره‌ او می‌گفتند و قدر او را نمی‌شناختند مظلومیت‌ او از این‌ باب‌ بود. یعنی‌ او را نشناختند و قدرش‌ را ندانستند.

قوه قضائیه باید امنیت وآسایش را در جامعه ایجاد نماید

امام جمعه هشترود ضمن تشکر وقدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای قوه قضائیه ونیروهای انتظامی وامنیتی شهرستان، از آنها خواست که با افرادی که به نوعی میخواهند امنیت مردم را مخدوش کنند با آنها برخورد قانونی کرده  ودر سریعترین زمان به پرونده آنها رسیدگی کنند تا مردم هم خیالشان از این بابت راحت باشد که کسانی که به خیال خام خود میخواهند در بین مردم ایجاد رعب ووحشت کنند قوه قصائیه ونیروهای نظامی وانتظامی  با آنها برخورد می کند واز این ماجرا ها در شهردیگر  تکرار نشود.

انتخابات باعث شد که دشمنان خوار وذلیل شوند

حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان به انتخابات ۲۸خرداد نیز اشاره کرد وگفت:  مردم در روز انتخابات ۲۸خرداد با حضور خود در پای صندوق های رای  باعث شدند که دشمنان داخلی وخارجی انقلاب  ذلیل وخوار شوند  و همین مردم با حضور خود در پای صندوق های رای  نقشه چندین ماهه دشمنان را نقش بر آب کردند وبه آنها فهماندند که مردم همیشه در کنار رهبر ومقتدای خویش از انقلاب خود حفاظت وحراست خواهند کردوهیچ وقت از انقلاب اسلامی وآرمانهای پاک وارزشمندش دست نخواهند کشید.وهرچه مقام معظم رهبری امر کنند با کمال میل اطاعت خواهند کرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟