تقوای الهی باعث می شود که انسان در دام شیطان گرفتار نشود

به گزارش رکنا وی گفت:انسان به وسیله تقوای الهی می تواند بر حیله، وسوسه و ترفند های شیطان فائق آید. شیطان برای انسان دائما در حال برنامه ریزی است، تا انسان را از مسیر حق منحرف سازد. او در تلاش است برنامه خود را از راههای مختلف عملی سازد. روش های شیطان برای انحراف انسان مختلف است که در قرآن به "خطوات شیطان" تعبیر شده است. وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ. ای مردم از گامهای شیطان پیروی نکنید که او دشمن آشکار شماست.

امام‌جمعه هشترود در ادامه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس اشاره کردوگفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بیانات گهر باری فرمودند که باید مسئولان ومردم به این فرمایش گوش جان بسپارند وبه آن عمل نمایند .

جعفریان به قسمتی از این بیانات گهر بار اشاره کرد وگفت:مقام معظم رهبری در مورد افرادی که به خاطر مقام ومنصب در دام شیاطین می افتند وقدم در راه شیاطین می گذارند باید بدانند که آنهاییکه در مسیر شیطان گام بر می دارند بدانند که این کار آنها آخرشان به تباهی وفساد آنان خواهد انجامید.

حجت الاسلام‌ والمسملین حسن جعفریان به یک بخش از بیانات مقام معظم رهبری نیز پرداخت وگفت: مقام معظم رهبری فرمودند :( از مردم می خواهم‌ به حرفهای افرادی که تحریم انتخابات را «ترویج» می‌کنند، «اعتنا» نکنند. چون این افراد در دام شیاطین افتاده اند وشیطان درقلب این افراد رسوخ کرده است.

امام جمعه هشترود در آخر به حضور مردم در پای صندوقهای رای نیز اشاره کرد وافزود:مردم انشالله در ۲۸خردادماه با حضور در پای صندوقهای رای نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنند وبه جهانیان اعلام می دارند که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در راه دفاع از آرمانهای مقدس وارزشهای پاک انقلاب خود ایستاده اند وبا جان ومال خود از آن حمایت ومحافطت خواهند کرد ووسوسه شیطانین نمی تواند در دل این مومنین وانقلابی رسوخ پیدا کند چون این مردم با تقوا هستند وهرکس که تقوای الهی در دل دارد وسوسه های شیطان نمی تواند در قلب او راه پیدا کند.

جعفرزاده متذکر شد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم با حضور پای صندوق های رای سال ها در انتخاب افرادی برای مسند ریاست جمهوری ، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی روستاها و شهرها سرنوشت خود و کشور را رقم زدند و این فرمایش امام خمینی (ره) را محقق کردند که فرموده بود « میزان رای ملت است » ".آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟