مسئولین باید در جلسات حضور ذهن درباره مسائل منطقه داشته باشند

به گزارش رکنا وی گفت: در زمانی که بحرانی روی می دهد نباید مسئولین خود را ببازند وباید در جهت از بین بردن بحران تلاش نمایند.

وی ادامه داد:اخیرا با توجه به قطعی برق وآب در شهرستان موجب شد که بعضی از ادارات خود را ببازند وبا مشکلاتی روبروشوند .باید گفت :در چنین زمانی تنهاترین راه همفکری ومشورت با همدیگر ورسیدن به یک نتیجه خوب جهت غلبه بحران ومدیریت آن باشد.

امینیان از مردم خواست در زمان بحرانها کلیه ادارات موظف هستند به همدیگر کمک کنند واز متهم کردن یکدیگر جدا پرهیز نمایند.

نماینده عالی دولت در هشترود متذکر شد :در زمان بحران نیز مردم وظیفه دارند ادارات متولی را کمک کنند.ونباید با بهانه های مختلف به بحران دامن زنند .

مردم نیز وظیفه دارندامینیان تصریح کرد:

مردم برای اینکه پشت درب‌های برقی و در آسانسورها نمانند، در تاریکی شب فرو نروند پیش بینی لازم را داشته باشند و برای زمان بحران‌ها امکانات لازم را از قبل مهیا کرده باشند نه اینکه در زمان بحران به دنبال گلایه و پیدا کردن مقصر باشند. وقوع حوادثی نظیر سیل و زلزله و قطعی‌های احتمالی برق به علت حوادث از قبل خبر نمی‌کنند و باید همیشه آماده بود.

امینیان تاکید کرد: نظارت ها از طرف ادارات غله وصمت وشبکه بهداشت باید به نانوایی ها بیشتر شود وهیچگونه اغماض و چشم پوشی در این مورد انجام نگیرد وهر کس که تخلف کرد باید ادارات متولی با فرد متخلف برخورد قاطع نمایند.

امینیان از عدم لغو پروانه ها ی افراد متخلف انتقاد کرد وگفت:هر نانوایی که تخلف کرد واین تخلفات ادامه پیدا کرد باید توسط ادارات متولی لغو پروانه نانوایی فرد مذکور را در اولویت قرار دهند. تا دیگر نانوایان هم متوجه بشوند در صورت ارتکاب تخلف وتکرار آن پروانه کسب آن نانوایی نیز همانند دیگر متخلفان لغو وفعالیت آنان نیز تعطیل خواهد شد.

امین امینیان از اداره برق درخواست کرد :اگر برق مثل دیگر شهرستانها هر روز دوساعت قطع می گردد این قانون در شهرستان هشترود نیز اعمال گرددوالا قطع اضافه برق در شهرستان موجب بوجود آمدن مشکلات برای اصناف واهالی می گردد.بنابر این رئیس اداره برق باید زمان قطع برق را هرروز توسط رسانه ها اعلام نموده تا مردم متوجه شده وبا مشکل مواجه نشوند .وی از ادارات برق وآب و فاضلاب شهرستان به خاطرمدیریت به موقع قطعی آب وبرق تشکر کرد.

نانوایان هیچ بهانه ای بابت تعطیلی خود سرانه بابت قطعی برق وآب نداشته باشند چون به هیچ وجه مورد پذیرش نخواهد بود

امینیان از تمام نانوایان خواست که برای نانوایی خود ژنراتور تهیه کنند وقطعی برق وآب را بهانه ای برای تعطیلی خود سرانه نانوایی های خود نکنند .چون در این موقع مردم با کمبود نان مواجه می شوند واین کار باز خوردش به خود آن نانوایی باز خواهد گشت ،چون در صورت تکرار، سهمیه وپروانه فعالیت هر نانوایی که اقدام به تعطیلی خود سرانه نانوایی خود بدون اطلاع بکند از طرف ادارات متولی قطع سهمیه واعمال قانون در این مورد درباره نانوایی متخلف خواهد شد.

فرماندار هشترود در آخر از تمام نانوایان خواست از به کار بردن جوش شیرین وهرگونه مواد اضافه خطرناک که جان مردم را به مخاطره می اندازد جدا جلوگیری نمایند واز مسئولین شبکه بهداشت ودرمان نیز خواست که کارشناسان بهداشت محیط خود را مجاب کنند که هر روز از نانوایی های شهرستان وروستاها بازرسی نموده وگزارشات خودرا اعلام نمایند. وبا آزمایش هایی که روی خمیر نانوایی انجام می دهند از سالم بودن نان که به مردم ارائه می گردد کاملا اطلاع داشته باشند ومردم را نیز از این مسائل اگاه نمایند تا آنان با خیال راحت وبا اطمینان خاطر نان مورد نیاز خود را تهیه نمایند.وبر سفره خانواده خود ببرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟