بازدید از روند برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم مدارس شهرستان هشترود

به گزارش رکنارئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از حوزه‌های امتحانی منطقه هشترود ، حفظ سلامتی دانش‌آموزان را در اولویت دانست و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی حوزه، در کنترل ورود و خروج منظم دانش‌آموزان، فاصله دو متری و برگزاری امتحان در بزرگترین فضای مدرسه با تهویه مناسب تاکید کرد.

روز دوشنبه مورخ ۳ خرداد ۱۴۰۰ سراج: رئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش ، اقدمی مدیر آموزش و پرورش منطقه هشترود بهمراه جمعی از مسئولین استانی و منطقه ای آموزش و پرورش با حضور در حوزه امتحانی این شهرستان از روند برگزاری امتحانات نهایی منطقه بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از حوزه های امتحانی، حفظ سلامتی دانش آموزان را در اولویت دانست و به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی حوزه، در کنترل ورود و خروج منظم دانش آموزان، فاصله دو متری و برگزاری امتحانات در بزرگترین فضای مدرسه با تهویه مناسب تاکید کرد.

لازم به توضیح است که در این بازدیدها ناظران با برخی از عوامل اجرایی و همچنین تعدادی از دانش آموزان گفت و گو و ضمن بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر رعایت دقیق آن تأکید کردند.

لازم به ذکر است به دلیل اهمیت و تأثیر امتحانات نهایی پایه دوازدهم و همچنین پایه نهم در سرنوشت دانش آموزان باوجود محدودیت‌های کرونایی با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این دو پایه تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟