انتخابات یک امتحان الهی است که مردم ایران اسلامی در ۲۸خرداد در آن شرکت خواهند کرد

به گزارش رکناوی گفت:انتخابات ۱۴۰۰ حساس ترین انتخابات کشور محسوب می شود و با توجه به بیانیه گام دوم و راهکارهایی که در تداوم فرایند انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی مطرح شده است ، یکی از ارکانش مشارکت مردم است.

امیر نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که مشارکت حداکثری گره‌گشای مشکلات کشور است. واقعاً آنها که مدعی‌اند خط امامی هستند یا مدعی هستند که ذوب در ولایت هستند، باید همکاری کنند تا مشارکت حداکثری محقق شود. باید موضوع مشارکت حداکثری را دنبال کنیم.

حجت الاسلام امیرنژاد به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد انتخاب اصلح نیز گغت: : رهبر انقلاب فرمودند: علاج دردهای مزمن کشور شرکت پرشوردر انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه هشترود در آخر از مردم خواست که در انتخابات به ویژگی های فرد منتخب توجه داشته باشند ودر انتخاب خود به فردی رای دهند که دارای این خصوصیات که مقام معظم رهبری فرموده اند در وی باشد.

1- با کفایت و با ایمان

2- عدالت‌خواه و ضد فساد

3- دارای عملکرد انقلابی و جهادی

4- معتقد به توانمندی‌های داخلی

5- معتقد به جوانان به‌عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد

امیر نژاد متذکر شد:پس مردم با تحقیق از افراد دیگر عملکرد این افراد را بسنجند و هر کس که دارای چنین خصوصیاتی باشد به وی رای بدهند.وبا انتخاب اصلح کمک‌کنند‌که خون شهدا پایمال نشود وانقلاب اسلامی به پیشرفت وآبادانی برسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟