انتقاد رئیس اداره بهزیستی هشترود از عدم مناسب سازی معابر وپیاده روها توسط شهرداری برای سهولت تردد جانبازان ومعلولین ویلچری

به گزارش رکنا وی گفت:وضعیت مناسب سازی معابر و پیاده روهای شهر هشترود، علی رغم پی‌گیری ها و طرح و تصویب در جلسات، مناسب سازی محیط ویژه معلولین و جانبازان ، بسیار نامناسب است.

کریمی ادامه داد: شهرداری محترم متاسفانه در زمان پیاده روسازی سطح شهر معیارهایی مناسب سازی را رعایت نکرده است

مهدی کریمی متذکر شد: در حال حاضر هیچ معلول جسمی حرکتی با ویلچر خود قادر به تردد در سطح شهر نیست و معلولین جسمی حرکتی ما که قبلا به راحتی می توانستند با ویلچر خود به اداره بهزیستی رفت و آمد کنند، بعد از پیاده روی سازی های اخیر راهشان بسته شده و نمیتوانند به اداره خود رفت و آمد کنند.

کریمی یاد آور شد:پیاده‌رو های تازه احداث شده در سر خیابان ها و کوچه‌های منتهی به اداره بهزیستی مناسب سازی نشده و موانع بزرگی در مسیر تردد جانبازان ومعلولین عزیز، سالمندان ، زنان باردار و ... ایجاد شده و بعد از گذشت سالها این موانع رفع نشده است

رئیس اداره بهزیستی هشتروددر آخر خاطر نشان نمود:مناسب سازی معابر برای تردد تمام شهروندان لازم است و مناسب سازی صرفاً برای معلولین نیست، لذا لازم است شهرداری مناسب سازی و رفع موانع تردد را در اولویت کاری خود قرار دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟