قابل توجه شهردار وشورای شهر هشترود

به گزارش رکنا، اینجا خیابانی در شهرستان هشترود است که به چایکنار معروف است از سمت خیابان واحدی جنوبی که مدت یک سال واندی است بازگشایی شده است که به خیابان دانشگاه (یا بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی که به تازگی به این نام مقدس تغییر پیدا کرده است منتهی می شود.

اهالی این محل با درخواستی که از خبرنگار رکنا داشتند این بود که درست است که شهرداری هشترود در محل های دیگر شهر فعالیت های عمرانی خوبی انجام می دهدولی دراین محلات فرعی نیز یک نظری به اندازد شاید متوجه مشکلات اهالی در زمان عبور ومرور انواع خودروها باشند. خصوصا هنگام بارش باران که موجب تشکیل گل ولای شده واین مشکل از دیگر مشکلات بدتر هم است وجالب تر اینکه بعد از خشک شدن گل ولای ،گرد وخاک در اثر تردد خودروها از زمین بلند شده وارد منازل مردم می شود.

در ضمن خودروهایی نیز که از این مسیر عبور می کنند در اثر پستی وبلندی مسیر مجبورند که بعداز هر دفعه که از این راه عبور کردند به یک جلو بندی جهت معاینه خودرو خود مراجعه نمایند .

در ضمن اهالی یک درخواست داشتند که عوامل شهرداری حداقل یک گریدری ،لودری جهت مسطح نمودن پستی وبلندی این مسیر بگمارد چون طول این مسیر زیاد نیست شاید کمتر از یک کیلومترباشد وبا یک سرویس کمپرسی شن می شود مقداری از مشکلات این مسیر را حل نمود ،واگر شهرداری امکانات ندارد می تواند ورودی این مسیر را از هر دوطرف مسدود نماید.تا زمانی که وضعیت مهیا شد اقدام به بازگشایی این مسیر نماید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟