مسئولان سعی کننند امید آفرینی در جامعه را نهادینه کنند

به گزارش رکنا وی گفت:تزریق امید در جامعه ، در همه ارکان، سطوح و لایه‌های جامعه بسیار مهم و ضروری است و- مردم با داشتن این گل واژه موفقیت از یک سو بهتر می‌توانند برای پیشبرد امور حکومت و خود گام بردارند و از سویی همراهی بهتری با ارکان حکومت در تحقق امور و طرح‌ها خواهند داشت.

وی ادامه داد:

امید به افراد حس عمیق امن بودن و قابل اعتماد بودن را می‌دهد و آنها را به سمت تلاش بیشتر برای دستیابی یه موفقیت‌ها می‌کشاند و از سویی امید اجتماعی و امیدواری برگرفته از احساس خوشبینی فرد نسبت به آینده است و هنگامی که از این تعبیر استفاده می‌شود.

امینیان خاطر نشان کرد:

امید مشترک یک ملت و امت نسبت به آینده شان را نشان می‌دهد که می‌تواند برآمده از غرور ملی، حس وطن دوستی و اعتماد به نفس باشد، انگیزه و شوق برای تلاش، تاب آوری و تحمل مشکلات، ظرفیت آرزومندی و داشتن آرزوهای بزرگ، همگی از نشانه‌های یک انسان یا ملت امیدوار است.

فرماندار هشترود متذکر شد:با توجه به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری وهمچنین شورای شهر وروستا دشمنان سعی می کنند نا امیدی را در جامعه اسلامی ایران پیاده کنند ومردم را با بهانه های گوناگون از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

نماینده عالی دولت در هشترود تاکید کرد: دشمنان در مقابل عزم راسخ وایمان این مردم هیچ غلطی نمی توانند بکنند چون مردم می دانند که با شرکت در انتخابات در پیشرفت کشور خود سهیم می شوند ودر کارهای اجرائی مسئولین خود وبا انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود شریک می گردند

وی تصریح کرد:دشمنان سعی می کنند هرچیز کوچک را بزرگ جلوه کنند وبا استفاده از کلیه امکانات ماهواره ای ، فضای مجازی وهر چیزی که به نظرشان می توانند مردم را از شرکت در انتخابات سرد کنند استفاده می کنند تا مردم به پای صندوق های رای نروند. ولی آنها کور خوانده اند چون این ملت یک جواب به دشمنان ایران اسلامی وسرکرده آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار وایادی اش می دهند که شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.ومردم انشالله به یاری خدا در ۲۸ خرداد جواب دندان شکن به همه یاوه گویی های این دشمنان خواهند دادوبا شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود شراکت خواهند نمود .

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد :دشمنان مردم ایران را نشناخته اند وباید این را به ذهن خود بسپارند تا زمانیکه مردم در پشت انقلاب ومسئولین آن ایستاده اند هیچ قدرتی نمی تواندبه این نظام الهی آسیب بزند وهمیشه پیروزی از آن مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی است چون ملت ایران اسلامی به ارزشها وآرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ارزش قائل هستند و هیچ وقت به دشمنان مجال نفس کشیدن را نخواهند داد ونقشه آنها را نقش بر آب خواهند نمود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟